در پی سر باز کردن دوباره زخم کارت‌های معافیت جعلی بازیکنان، انتظار جامعه رسیدگی و ورود کامل دستگاه‌های زیربط است. در شرایطی که بازیکنان متضرر از این اتفاق به اشکال مختلف مورد اتهام قرار گرفته و تاوان آن را نیز دادند اما باعث و بانی اصلی جعل کارت پایان خدمت هرگز مشخص نشده است.

سروش سعیدی یکی دیگر از همین بازیکنانی است که توسط باشگاهی بازی داده شده که پیش از این هم چند بازیکن بااستعداد مانند بختیار رحمانی، آرش افشین، سروش رفیعی و ... را سر مسئله خدمت مقدس سربازی و کارت پایان خدمت وارد مشکلاتی متعدد کرده بود.

سعیدی در مصاحبه اخیرش اعلام کرد که مدیرعامل فولاد شخصا از طریق یکی از بازیکنان برایش کارت پایان خدمت آماده کرده و خود این بازیکن نخواسته در دادگاه نامی از اژدری زاده فاش شود! اما سوال اینجاست که چرا کمیته اخلاق این روزها سکوت اختیار کرده و به ماجرای مدیرعامل خاطی ورود نمی‌کنند؟

کمیته اخلاق که طی چند وقت اخیر همیشه با رسیدگی به موقع به مسائل حاشیه‌ای فوتبال خبرساز شده، تا به این لحظه اقدامی در خصوص ورود به این مساله صورت نداده تا نقطه تاریک و کور ماجرا همچنان برای مخاطبان فوتبال باقی بماند.

 

وقتی بازیکن به راحتی بیان می‌کند که راز مدیرعامل خوزستان را فاش نکرده و آقای اژدری زاده خیلی شیک و رسمی کارت جعلی صادر کرده حداقل لازمه این مساله دعوت از طرفین برای پاسخگویی در خصوص اتهاماتی است که مطرح شده است.

کاش همه ما می‌دانستیم مشکلات فوتبال و عقب ماندگی آن به دلیل مدل موی بازیکنان و اقدام آنها در اینستاگرام و فضای مجازی نیست و نیازمند بازنگری و تحقیق گسترده در خصوص اتفاقاتی اینچنینی در سطح مدیریت و... است.