به گزارش پارس ، ابراهیم جوادی در گفتگو بامهر، در خصوص رقابتهای بیت المللی جام تختی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: کشتی آزاد طی سال های گذشته در فراز و نشیب های مختلفی قرار داشت که نتوانست آنطور که باید و شاید در روند سازندگی و آینده نگری گام بردارد. همین مساله باعث شده تا امروز شاهد آن باشیم که هیچ پشتوانه ای در اوزان هفتگانه نداریم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بعد از حضور رسول خادم در راس امور توانستیم اقدامات سازنده و مفیدی را در این راستا شاهد باشیم، اما مطمئنا این روند نیز تا ۲ یا ۳ سال دیگر به بار خواهد نشست. طبیعتا اگر برنامه های فعلی کادر فنی تیم ملی و برگزاری مسابقات مختلف داخلی به همین شکل برگزار شود، می توان امیدوار بود تا سال های آتی صاحب چندین تیم ملی توانمند و مطمئن خواهیم بود.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان در ادامه به سطح کمی و کیفی مسابقات جام تختی اشاره کرد و افزود: با توجه به استقبال ضعیف تیم های خارجی و عدم حضور چهره های نامدار و شناخته شده، میدانی برای برخی کشتی گیران داخلی مهیا شد تا با ارائه توانمندی های خود، راهی برای رسیدن به اردوی تیم ملی پیدا کنند.

جوادی در پایان گفت: به همین دلیل می توان جام تختی امسال را بهترین میدان برای کشتی گیران داخلی و برخی جوانان باانگیزه دانست که بتوانند لیاقت و شایستگی خود را به کادر فنی تیم ملی اثبات کنند. ضمن اینکه مربیان تیم ملی نیز به خوبی بر تمامی کشتی ها نظارت داشتند و مطمئنا بهترین و آماده ترین نفرات را برای دعوت به اردوی تیم ملی شناسایی کرده اند.

سی و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی شب گذشته با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.