در پی جدی تر شدن شایعه پیوستن هافبک نیمکت نشین استقلال به اردوی رقیب، علیرضا منصوریان آب پاکی را روی دست مشتری این بازیکن ریخت.

فرشید باقری هافبک نیمکت نشین استقلال مدت هاست با ابراز نارضایتی از شرایط خود در این تیم به سوژه اصلی بازار تابستانی فوتبال ایران تبدیل شده است تا جایی که برخی محافل از نهایی شدن توافق او با رقیب دیرینه آبی ها یعنی پرسپولیس خبر دادند.

باقری که در دو بازی گذشته استقلال در هفته پایانی لیگ برتر و همچنین بازی با التعاون با زدن یک گل و ساختن یک گل دیگر ارزش های خود را بیشتر از هر زمان دیگری عیان ساخت بار دیگر زمزمه های جدایی اش را در اردوی استقلال به راه انداخت تا جایی که این بار علیرضا منصوریان که از تحرکات پرسپولیسی ها برای توافق نهایی با این بازیکن خبر داشت آب پاکی را روی دست مشتری فرشید باقری و خود این بازیکن ریخت.

گفته می شود سرمربی استقلال در آخرین نشستی که با باقری و مسئولان باشگاه داشت به آنها اعلام کرده تنها در یک صورت با صدور رضایتنامه این بازیکن موافقت خواهد کرد که از رفتن او به پرسپولیس در بندی ممانعت شود و هر تیم دیگری که او را می خواهد رقمی در حدود 600 تا 700 میلیون تومان بابت رضایت به حساب استقلال واریزی داشته باشد.