سیروس پورموسوی پس از برتری دو بر یک استقلال خوزستان مقابل صبای قم اظهار داشت:‌ ما در این مسابقه مصدوم داشتیم و چاره‌ای نداشتیم.  عقیل کعبی را به زور در تمرین آوردند، حسن بیت‌ سعید هم بعد از مسابقه از حال رفت. فشار مسابقات واقعاً‌ بالاست و نزدیک به هم بود. از 5 روز 5 روز گله‌مند نیستیم که مسابقات برگزار می‌شود اما ما هر مسابقه خارج از ایران که برگزار می‌کنیم یک شب قبل از بازی و یک شب بعد از بازی می‌خوابیم.

 

وی ادامه داد: بعد از بازی با السد 9 صبح بیدارباش بود و 12:30 از قطر به تهران آمدیم و بعد از آن به اهواز رفتیم. دقیقا بازیکنان من 37 ساعت نخوابیده بودند. روزهای هفتم و هشتم ریکاوری کردیم و نهم یک بازی سنگین را انجام دادیم، واقعاً‌ بجه‌های ما خسته هستند شاید این جمله تکراری باشد اما تنها انگیزه بچه‌‌های ما خوشحال کردن دل هواداران اهوازی است چون از نظر حمایت‌های مالی در حد صفر هستیم و ما شرمنده غیرت و تعصب بازیکنان هستیم.

 

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: امیدوارم روز سه‌شنبه در اهواز با صعودمان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا مردم استان را خوشحال کنیم. این جمله را باید بگویم که ناراحتم با برد ما صبا حذف شد.