به گزارش پارس ، سیدرضا افتخاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه امروز با خسوس و فراشی که در مورد درگیری در تمرین تیم ملی فوتسال برگزار شده بود، اظهار داشت: آقایان گزارش خود را به ما دادند، اما از آنجایی که نمی خواستیم تصمیم عجولانه بگیریم تصمیم گرفتیم تحقیقات بیشتری انجام دهیم و فعلا هر دوی آنها از حضور در تمرینات محروم شدند.

وی در مورد اینکه آیا قرار است او درباره آنها تصمیم بگیرد خاطرنشان کرد: من این موضوع را به خسوس واگذار کردم و قرار است تا سه شنبه یک جلسه دیگر برگزار کنیم و رای نهایی را در مورد آنها اعلام کنیم. به هر حال فراشی کمک خسوس است و باید تمام مسائل مورد توجه قرار گیرد. من فقط از هر دوی آنها خواستم که اصول و قوانین را در اردوها پیاده کنند.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد عدم حضور مصطفی نظری در جلسه امروز تصریح کرد: سرپرست تیم گزارشات کامل خود را در مورد این اتفاق به من داد. نظری با خسوس صحبت کرده بود و نیازی نبود که او در جلسه امروز حاضر شود. البته او صبح امروز به فدراسیون آمد اما من گفتم که صبر کند اگر نیاز شد صحبت های او را هم گوش خواهم کرد.

افتخاری یادآور شد: درگیری این دو ریشه در گذشته دارد. اگر در همان زمان که اولین برخورد این دو صورت گرفت برخورد عاقلانه ای با آنها صورت می گرفت و در نطفه این موضوع خاموش می شد کار ادامه پیدا نمی کرد و به اینجا کشیده نمی شد. باید در همان زمان برخورد لازم صورت می گرفت. به هر حال اگر برای ما ثابت شود که هر کدام از آنها تخلف کرده اند شک نکنید که برخورد می کنیم.

وی در مورد اینکه فراشی در این جلسه چه مسائلی مطرح کرد، گفت: به هر حال فراشی معتقد بود که حرمت شاگرد و استادی رعایت نشده و از حرکت نظری دلخور بود. هم اکنون زود است که بخواهیم در مورد آنها تصمیم بگیریم. باید بیشتر تحقیق کنیم. اگر به نتیجه مطلوب نرسیدم مطمئن باشید که صحبت های نظری را هم گوش خواهم داد. البته شناخت کاملی از اخلاق نظری دارم.