فرهاد فخیم در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند در لیگ برتر اظهار داشت: رقابت خیلی سخت و فشرده‌ای با تیم اصفهانی داشتیم و در هر لحظه از بازی احتمال پیروزی یکی از این تیم‌های دبیری یا گیتی‌پسند وجود داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر 4 تیم لیگ برتری شانس قهرمانی در لیگ را دارند و با توجه به نتایجی که رقم خورده است، رقابت سختی بین تیم‌ها وجود دارد و ما هم جزو 4 تیم هستیمی که تلاش می‌کنیم این شانس را از دست ندهیم.

بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: به هیچ عنوان 3 امتیاز بازی‌های خانگی را از دست نمی‌دهیم و خوشبختانه شرایط خوبی هم در تیم حاکم است تا بتوانیم به هدف‌گذاری باشگاه در این فصل برسیم.

فخیم در رابطه با به ثمر رساندن بیش از 100 گل در تیم دبیری اظهار داشت: من بازیکن تیم دبیری هستم و برای موفقیت تیمم تمام تلاشم را انجام می‌دهم و بدون شک، موقیت تیم موفقیت من هم محسوب می‌شود. تمام تلاشم را می‌کنم که تیمم بهترین نتایج را کسب کند و خدا را شاکرم که توانستم تعداد گل‌هایم را به عدد بیش از 100 برسانم و به قولی صدتایی شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واقعاً یکی از دلیل اصلی پیروزی ما مقابل تیم گیتی‌پسند، هواداران پرشورمان بودند که با پر کردن سالن بازی و حمایت‌های‌شان باعث شدند تا مقابل گیتی‌پسند پیروز شویم.