به گزارش پارس ، بهروز رهبری فرد در گفتگو باباشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فینال جام حذفی برای پرسپولیس خیلی حیثیتی است چون طرفداران در هر شرایطی تیم را تشویق کرده اند و پرسپولیس باید قهرمان شود، اگر بخواهند جام حذفی را نگیرند، رویانیان پولش را توی جوی آب ریخته است، این همه هزینه کرده اند و باید یک جام برای هواداران بیاورند.

**افتتاح دانشگاه و آوردن میلان، منچستر و یک روز در میان جشن، برای پرسپولیس جام نمی شود

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: قهرمانی در جام حذفی هم برای تیم و هم برای کادر فنی خیلی مهم است به خصوص کادر فنی که اگر جام نگیرند، تعویض خواهند شد و حتی ممکن است مدیریت باشگاه هم عوض شود، در پرسپولیس همیشه اینطوری بوده و ثابت شده که اگر نتیجه نگیری، عوض می شوی، قهرمانی در جام حذفی برای هواداران هم خیلی مهم است، یک زمانی در پرسپولیس پول نبود اما این بهانه ها الان دیگر نیست و پرسپولیس در بهترین شرایط مالی اش قرار دارد و یک روز در میان جشن می گیرند و ۲ روز یک بار دانشگاه می زنند و میلان و منچستر را می آورند، اینها همه سرو صدا است و برای پرسپولیس مهم جام گرفتن است. مردم از این تیم قهرمانی می خواهند و الان از هر چیزی مهم تر برای پرسپولیس، گرفتن جام است و باید قهرمان شوند.

**رویانیان باید جواب این همه پول که برای تبلیغ خودش هزینه کرده را بدهد

وی تصریح کرد: اگر پرسپولیس قهرمان جام حذفی نشود، باید رویانیان توضیح بدهد که چرا قهرمان نشده اند. میلیارد میلیارد پول هزینه کرده و هر روز یک جور مانور می دهد و به اسم این تیم همه جور تبلیغات برای خودش کرده است و باید توضیح بدهد که چرا با این همه پول و تبلیغات قهرمان نشده است، پرسپولیس در بهترین شرایط است و اگر قهرمان جام حذفی شود، یک بهانه ای باید داشته باشد.

**بازی خداحافظی قشنگ است اما نه ۱۰ سال یکبار

رهبری فرد در مورد خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال در فینال جام حذفی گفت: خیلی خوشحالم که این اتفاق می افتد هرچند که این مسئله دل بخواهی است و هر ۱۰ سال یک بار برای یک بازیکن بازی خداحافظی می گیرند، برای فرشاد پیوس گرفتند، ۱۰ سال بعد نوبت احمدرضا عابدزاده بود و پس از ۱۰ سال الان نوبت مهدوی کیا است اما برای خیلی از بازیکنان بزرگ و با سابقه تیم، بازی خداحافظی نگرفتند، این مسئله در همه باشگاه ها باید باشد چون یک سری از بازیکنان بر گردن تیم حق دارند و باید از آنها تقدیر شود، به هر حال برگزاری بازی خداحافظی کار قشنگی است نه اینکه ۱۰ سال یک بار و دل بخواه باشد که چون از مهدوی کیا خوشم می آید برایش بازی خداحافظی می گذارم و چون از فلانی خوشم نمی آید، اخراجش می کنم، امیدوارم باشگاه های دیگر هم برای بازیکنانی که در تیم شان زحمت کشیده اند و سابقه دارند، بازی خداحافظی بگیرند.

**مهدوی کیا با ۲ سال بازی برای پرسپولیس اسطوره شد؟

وی ادامه داد: من ۱۴ سال برای پرسپولیس مجانی بازی کردم و اخراجم کردند اما مهدوی کیا ۲ سال برای پرسپولیس بازی کرده، برایش بازی خداحافظی می گیرند و از او تقدیر می کنند، به من گفتند که غلط کردی ۱۴ سال برای پرسپولیس مجانی بازی کردی و ۷ تا جام آوردی، چرا پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس در لیگ هستی؟ به همین دلیل برو خانه ات بشین آقای رویانیانی! برو و تاریخ پرسپولیس را ورق بزن و ببین چه کسانی اسطوره این باشگاه هستند، آیا درخشان، پیوس و محرمی اسطوره پرسپولیس هستند که جوانی شان را در این تیم گذاشتند و مجانی بازی کردند یا مهدوی کیا که یک سال در پرسپولیس بود و به آلمان رفت و جوانی اش را در هامبورگ گذاشت و پول خوبی هم گرفت و بعد که به ایران آمد به استیل آذین و داماش رفت و پولش را گرفت و حالا که پاهایش قوت ندارد به پرسپولیس برگشته است.

**رویانیان می خواهد مخالفانش را جذب کند/این کار ها فقط برای خودنمایی است

رهبری فرد در پایان و در مورد عدم حضورش در جشن باشگاه پرسپولیس برای تقدیر از چهره های ماندگار این باشگاه گفت: فکر می کنم سوای من خیلی از کاپیتان های دیگر پرسپولیس مثل پیروانی، شاهرودی، پیوس، عابدزاده و دایی نبودند، به هر حال کار قشنگی بود و دست رویانیان درد نکند اما حس می کنم این کارها فقط برای خودنمایی یک سری از آدم ها است، باشگاه پرسپولیس آنقدر مشکل دارد که بهتر است به آنها بپردازد، رویانیان به هر قیمتی می خواهد بعضی ها را سمت خودش بکشد و با این کارها می خواهد یک سری مخالفانش را جذب کند، من چون رویانیان و آدم هایی که در پرسپولیس هستند را قبول ندارم، به این جشن نرفتم، البته برای حضور در این جشن مرا دعوت نکرده بودند و کسی هم با من تماس نگرفت و فقط بعد از مراسم شنیدم که چنین جشنی برگزار شده است.