علیرضا منصوریان در پایان دیدار مقابل پیکان بیان کرد: جدا از 10 نفره شدن پیکان می دانستیم بازی سختی داریم. پیکان جدید در فوتبال ایران چیزی متفاوت از پیکان سابق است. خیلی خوب بازی را شروع کردیم و خیلی زود به ضربه کاشته رسیدیم،ما 7-6 کاشته زن خوب داریم.

وی افزود: اصلا دوست ندارم در برابر تیم های 10 نفره بازی کنم. شما این تیم را 10 نفره را می بینید اما آن ها شدیدا به هم کلاف می شوند و کار سخت تر می شود. ما می توانستیم گل های چهارم و پنجم را بزنیم اما زمان می برد این جوانان به پژمان منتظری ها تبدیل شوند.ممکن بود توپ به سری یا پایی بخورد و موقعیتی برای پیکان ایجاد کند اما در مجموع خیلی خوب بودیم. هواداران روی سکو خیلی نگران بودند و زمانی که آن ها یار دوازدهم ما هستند، ما با این جوانان به آینده امید داریم. خودم 10 سال روی این سکوها بودم.

منصوریان در ارتباط با حاشیه های هفته اخیر گفت: قطعا این مسایل تاثیر دارد. زمانی نسل جعفرخان مختاری فر را تشویق کردیم. خدا را شاکر هستم و اصلا فکرش را نمی کردم روزی سر از نیمکت استقلال در آورم. آرم استقلال به من هویت داد. من 100 بازیکن برتر از خودم را سراغ داشتم که می توانم اسم 99 تای آن را بیاورم که از من بهتر بودند. من منکر آسیب خوردن هواداران مان در این شرایط نیستم. اتفاقاتی که رخ داد، در شهریور گروهی از آن اطلاع داشتند. من به افتخاری گفتم باید با تمام قدرت آدم هایی را که از این ماجرا مطلع بودند را از استقلال کنار بگذارید. از هواداران می خواهم بدانند که این زمان با توجه به این که گذشته ، دیگر برنمی گردد.

سرمربی استقلال درباره اختلافاتش با فتح اله زاده بیان داشت: من کسی را بی جواب نمی گذارم مگر این که این قدر محبت از کسی دیده باشم که چشمانم را ببندم. اگر کسی مرا دوست داشته باشد من او را 100 برابر بیشتر دوست خواهم داشت. اتفاقات اخیر هیچ ربطی به مسایل سکو ندارد. من از حق خانوادگی خودم هرگز نمی گذرم. من جوابم را به وی می دهم. قطع بدانید به هیچ کسی بی احترامی نکرده ام.

 

وی در ادامه عنوان کرد: ما در کارهای هجومی خوب بوده ایم. بهمن ماه، بسیار سنگین است. هفته بعد باید با ماشین سازی بازی کنیم. بعد باید با السد بازی کنیم و سپس نوبت دربی و ذوب آهن است،اگر السد را ببریم نوبت جام باشگاه های آسیا می رسد. مثل کسی است که نمراتش در خرداد کافی نبوده و حالا باید در شهریورماه جبران کرد. باید فاصله بین دفاع چپ و وسط را از بین ببریم. خدا را شکر می کنیم که در فدراسیون ما را دعوت کردند و برنامه ای دادند که 28 بهمن ماه دربی را برگزار کنند. گفتم حاضرم چون 19 این ماه با السد بازی داریم، در روز 23 بهمن هم در لیگ بازی کنیم. احتمال کشیده شدن بازی به وقت اضافی زیاد است. احتمال مصدوم شدن بازیکنان زیاد است چون بحث حیثیت ملی مطرح است. در بازی با السد یک سر برد و یک سر باخت است. اما رقیب ما چنین شرایطی ندارد.اما برانکو و طاهری را بیرون بردند و ناکهان گفتند زمان دربی بیست و هشتم است. این اعتراض ماست. فردوسی پور گفت کجای دنیا چنین اتفاقی می افتد؟ ما هم گفتیم درست است اما چرا برنامه را عوض کردند؟

سرمربی استقلال در رابطه با نتایج ضعیف استقلال در خانه گفت: علت اصلی این است که جوانان زیادی در ترکیب تیممان داریم. فشار روحی روانی در بازی خانگی بسیار زیاد است. این بازیکنان باید انعطاف زیادی در برابر این شرایط داشته باشند. در آزادی شرایط با ورزشگاه صنعت نفت و مشهد فرق دارد. به هر حال باید به شرایط بالانس برسیم. امروز سکوها ناگهان غیر استاندارد شد؛ هم می خواستند ما را تشویق کنند و هم می خواستند اعتراض خود را به کادر مدیریتی نشان دهند.

وی درباره حکم فیفا گفت:حکم فیفا مشخص بود. تنها امید ما به 3 سهمیه آزادمان است. حکمی که برای بارسلونا تغییر نکرد، برای ما تغییر نمی کند. قبول دارم که هوادار در این ایام خیلی اذیت شده است اما ما باید در این مسیر محکم برویم. نمی توانیم نابسامان مقابل السد به میدان برویم. من سه چهار سال سخت در فوتبال داشتم و به افتخاری گفتم بی رحمی بخشی از فوتبال است. بی رحمی باید در ازای بی انضباطی باشد. باید حوزه حقوقی و روابط بین الملل پاسخگو باشند. 

منصوریان در پایان درمورد تشویق فتح اله زاده از سوی هواداران استقلال تصریح کرد: تمام تمرکزم روی تیم خودم بودم. تمام فکرم به این بود که سیدمجید را برگردانم زیرا او تا 10سال می تواند دروازه استقلال را تامین کند.