به گزارش پارس به نقل از ایسنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال سپاهان ایران و النصر امارات اظهار کرد: با توجه به فشردگی زیادی که بازی های سپاهان از اواخر ماه گذشته تا این لحظه داشته و حدود یک ماه فشار زیادی را تحمل کردیم، قطعا این فشردگی ها ضربه هایی به تیم ما وارد کرده است.

وی افزود: بازیکنان ما دو بازی سنگین مقابل استقلال و نفت را انجام داده اند اما با این حال برای بازی با النصر کاملا آماده اند. ما تمرکز کافی برای کسب موفقیت در این بازی را داریم و البته امیدواریم الاهلی بتواند الغرافه را شکست دهد تا سپاهان همچنان برای صعود به مرحله بعدی شانس داشته باشد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به ین سوال که آیا فعالیت تان با سپاهان ادامه خواهد داشت، گفت: من تا آخر قراردادم پایبندم و با تمرکز کافی سعی می کنم تیم سپاهان را به خوبی هدایت کنم.

به گزارش ایسنا، فرشید طالبی، مدافع تیم سپاهان نیز با حضور در این نشست اظهار کرد: بازی فردا (سه شنبه) برای ما خیلی مهم است و علاقه مندیم در بازی های لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کنیم. بازیکنان تیم ما با تمام وجود مقابل النصر بازی خواهند کرد و جدای هر سرنوشتی که می تواند نصیب تیم ما در این گروه شود فقط به فکر بردن النصر هستیم. بنابراین انرژی زیادی در این مسابقه صرف می کنیم.