به گزارش پارس ، اصغر ابراهیمی در گفت و گو با فارس، در خصوص آخرین وضعیتش گفت: در حال حاضر تمرینات جدی ندارم و البته نمی دانم این موضوع را بتوان خداحافظی با دنیای حرفه ای دانست یا خیر، هرچند که به تازگی سرپرست هیئت وزنه برداری استان گیلان شده و این امر به اندازه کافی وقتم را می گیرم.

وی در خصوص اتفاقات اخیری که در وزنه برداری رخ داده است، ادامه داد: متأسفانه این موضوع خیلی به ضرر دو طرف شده است و در آینده هم ملی پوشان و هم فدراسیون و در نهایت تمام مجموعه وزنه برداری از این موضوع ضرر می کنند. ای کاش مربیان و ورزشکاران این مشکلات را حل کرده و از رسانه ای کردن آن امتناع می کردند.

ابراهیمی در خصوص اینکه آیا انتقادات ملی پوشان مبنی بر بی حرمتی کوروش باقری در اردوهای تیم ملی گفت: اگر مشکلی هست بهتر بود که بین خودشان حل می شد و به قول آقای رضازاده دعوای داخل خانه را نباید سرکوچه فریاد زد. طرفین باید از رئیس فدراسیون می خواستند تا به عنوان بزرگ تر این مسائل را حل کند. رسانه ای کردن مشکلات، اشتباهی بود که طرفین مرتکب آن شدند.

وی یادآور شد: این موضوعی که ملی پوشان المپیکی مطرح می کنند، در دورانی که با کوروش باقری کار کرده بودم به شخصه برای من وجود نداشت. به نظرم این مشکلات شخصی است که بین دو نفر به وجود آمده است.

کاپیتان سابق تیم ملی وزنه برداری در مورد آینده وزنه برداری گفت: امیدوارم موفقیت ها ادامه داشته باشد چون در حالی که این راه به سختی طی شده است، امروز می بینیم که قسمتی از آن به این وسیله خراب شده است. در هر حال امیدوارم دوباره این سوءتفاهم ها برطرف شود.