آبی‌پوشان که برای دیدار این هفته از ظهر امروز (چهارشنبه)‌ به اردو رفته بودند، ساعت 13:30 ناهار را صرف کرده و برای استراحت، راهی اتاق‌های‌شان در هتل هما شدند. شاگردان منصوریان ساعت 17 از هتل هما راهی زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی شدند و تمرین از ساعت 18:10 زیر نظر کادرفنی کلید خورد.

همه بازیکنان استقلال حتی آرش افشین و میثم مجیدی که از لیست 18 نفره این بازی خط خورده بودند،‌ در تمرین حاضر بودند. محسن کریمی، هافبک - مهاجم مصدوم تیم نیز برای ادامه تمرینات به زمین شماره دوی آزادی رفت تا به انجام کارهای اختصاصی بپردازد. تنها غایب تمرین آخر قبل از بازی با پیکان، نصرالله عبدالهی و منصور پورحیدری بودند.

بازیکنان قبل از شروع تمرین، به تنیس فوتبال مشغول شدند که در این تمرین، بازیکنان بانشاط و باروحیه بودند. سپس زیر نظر استیو بدنساز تیم،‌ تمرین را آغاز کردند. کار با توپ زیر نظر استیو و آماده شدن برای تمرینات تاکتیکی مرحله بعدی کار آبی‌پوشان بود.

بخش نهایی تمرین، انجام کارهای تاکتیکی و مرور برنامه‌های مدنظر کادرفنی بود که این بخش به‌صورت کامل زیر نظر منصوریان انجام شد. این مرحله از تمرین، آخرین بخش آماده‌سازی آبی‌پوشان بود.

آخرین جلسه تمرینی آبی‌پوشان که پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار شد، در ساعت 19 به اتمام رسید و اعضای تیم دوباره به هتل هما برگشتند تا آماده رقابت هفته چهارم خود مقابل پیکان شوند.