شهبازی در مورد بحث پیوستن میلاد زکی‌پور به استقلال و اینکه مسئولان نفت اعتقاد دارند این بازیکن یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشته است، عنوان کرد: هنوز پرونده‌های بازیکنان به سازمان لیگ نیامده فصل نقل و انتقالات از 25 خرداد آغاز می‌شود و از آن زمان اجازه ثبت داریم. تا پرونده‌ای به دست ما نرسد نمی‌توانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم.

وی افزود: باشگاه‌ها مدتی است فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کردند و در حال جذب بازیکن هستند. این قراردادها بعد از 25 خرداد در سازمان لیگ و هیأت فوتبال ثبت خواهد شد. فعلاً چون این مسائل بین باشگاه‌ها و بازیکن در حال رقم خوردن است ما اطلاع چندانی از آن نداریم.

شهبازی در رابطه با اینکه مسئولان نفت اعتقاد دارند بازیکن این تیم یک سال دیگر قرارداد داشته و با تخلف قانونی به استقلال پیوسته است، خاطرنشان کرد: وقتی تیمی اقدام به جذب بازیکنی می‌کند حتما‌ً آن فرد بازیکن آزاد است یا اینکه رضایت‌نامه دارد. اگر بازیکنی با وجود داشتن قرارداد به تیم دیگری بپیوندد در این مورد حتماً تخلفی رخ داده است که تا مدارک موردنظر را نبینیم نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در رابطه با اینکه مگر با تصمیم مسئولان اجازه فسخ قرارداد از بازیکنان گرفته نشده است، عنوان کرد: جلوی فصل قرارداد یک طرفه را گرفتیم و فسخ توافقی مانعی ندارد. در مورد این پرونده هم چون اطلاعی نداریم نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم.

وی در مورد اینکه اگر بازیکنی با وجود قرارداد با تیم دیگری قرارداد ببندد چه اتفاقی می‌افتد تصریح کرد: بدون شک این بازیکن با جریمه‌های سنگینی روبه‌رو خواهد شد اما به شرط اینکه ثابت شود که قرارداد دارد و یا اینکه فسخ قرارداد اتفاق نیفتاده است.