به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد مایلی‎ کهن در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم هرمزگان گفت: ابتدا جا دارد به مناسب شهادت حضرت زهرا (س) عرض تسلیت داشته باشم. بازی فردا برای ما بسیار سخت‎ تر از تیم آلومینیوم است زیرا ما روز جمعه بازی کرده‎ ایم و حتی فرصت ریکاوری هم نداشتیم اما تیم آلومینیوم حداقل ۷ روز است که بعد از بازی با ملوان استراحت و تمرین کرده است.

وی با بیان این‎ که کاردوست و قاسمی در بازی با استقلال سه اخطاره شده‎ اند، افزود: این مسئله بر مشکلات ما می‎ افزاید. در خط دفاع به شدت مشکل داریم و حتی اگر از بین شما کسی آماده باشد می‎ تواند در این پست بازی کند. در بازی با استقلال هم با وجود تمامی مشکلات بازی خوبی ارائه دادیم و فردا هم اینگونه خواهد شد.

سرمربی گهر با بیان این‎ که هرچند نتیجه بازی فردا برای ما اهمیتی ندارد، تأکید کرد: وظیفه ما این است که از نتیجه بازی صیانت کنیم خصوصاً برای سایر تیم‎ هایی که در خطر سقوط قرار دارند.

مایلی‎ کهن در مورد فاصله کم دیدار گهر با استقلال و آلومینیوم گفت: در کشورهای پیشرفته هم هر سه روز یک بازی نمی‎ گذارند، اگر چنین اتفاقی هم بیفتد در آنجا هم فاصله شهرها کم است هم امکانات‎ شان زیاد است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید از پذیرفتن هدایت گهر پشیمان نیست، گفت: از پذیرفتن هدایت گهر ناراضی نیستم اما اگر به گذشته بر می‎ گشتم سعی می‎ کردم از ابتدا خودم تشکیلاتی به‎ وجود آورم.

سرمربی گهر در مورد سرنوشت پولی که به ورزشگاه دورود کمک کرده و این‎ که این پول به دست چه کسانی می‎ رسد، اظهار کرد: این کمک وظیفه‎ ام بوده اما اگر به یادداشتم رجوع کنید در آنجا هم گفته‎ ام که این مقدار پول کافی نیست و خیرین شهری، استانی و حتی کشوری باید بیایند و کمک کنند تا این ورزشگاه آماده شود. فکر می‎ کنم ساختن ورزشگاه کمتر از ساختن مسجد و مدرسه نیست. بعضی جاها به نظر می‎ رسد که من متهم شده‎ ام و بعضی از پیمانکاران گفته‎ اند پول کجاست در حالی که قرار نیست این پول به پیمانکار قبلی داده شود.

وی ادامه داد: حتی اگر شده خودم می‎ آیم کمک می‎ کنم تا ورزشگاه آماده شود اما اگر همه دست به دست هم ندهیم، این پول را در کار خیر دیگری هزینه می‎ کنم و با کسی هم رودربایستی ندارم، باید همه بیایند و کمک کنند از مسوولان استانی گرفته تا ملی.