به گزارش پارس ، مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، در رابطه با شکست از الشباب عربستان، اظهار کرد: از اول بازی تا انتها توپ و میدان را در اختیار داشتیم و موقعیت های خوبی را نیز به دست آوردیم. واقعا حقمان شکست در مقابل این تیم نبود.

وی ادامه داد: ما باید حداقل سه یا چهار موقعیت را تبدیل به گل می کردیم و به سه امتیاز این بازی دست می یافتیم. ولی متاسفانه به نتیجه دلخواه مان نرسیدیم و با بدشانی نتیجه را واگذار کردیم.

کیانی بیان کرد: الشباب با یک موقعیت نصفه و نیمه به گل دست یافت و جایگاه خود را در رده اول جدول رده بندی تثبیت کرد.

هافبک تراکتورسازان درباره این که آیا امیدهایشان را برای صعود به مرحله بعدی از دست داده اند یا خیر؟ بیان کرد: خیر. هنوز دو بازی باقی مانده است و ان شاءالله تمام تلاش و قدرت مان را در این بازی به کار خواهیم گرفت تا به مرحله بعدی صعود کنیم و در حال حاضر فرصت مان تمام نشده است.

مهدی کیانی ادامه داد: ما بازیکنان دست به دست هم خواهیم داد تا ان شاءالله با کسب پیروزی مقابل دو تیم باقی مانده بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

بازیکن تراکتورسازی درباره بازی با فولاد خوزستان نیز گفت: فولاد تیم خوبی است و مربی خوبی نیز دارد، ولی ما باید تمام تلاشمان را برای این بازی به کار بگیریم تا به سه امتیاز برسیم. پیروزی مقابل فولاد خوزستان برایمان از نان شب هم واجب تر است. با کسب پیروزی خودمان را به صدر جدول نزدیک تر خواهیم کرد.

وی خطاب به هواداران پرشور تراکتورسازی، تصریح کرد: هواداران همیشه ما را شرمنده کرده اند و با تعصب تیم خودشان را تشویق می کنند. درست است که مقابل الشباب نتوانستیم دلشان را شاد کنیم، ولی سعی و تلاش همه اعضای باشگاه شاد کردن دل هواداران است.

بازیکن تیم تراکتورسازی اظهار کرد: فولاد خوزستان را به خوبی آنالیز کرده ایم و می دانیم چگونه بازی خواهند کرد. به حمایت هواداران در این بازی نیازمندیم.