به گزارش پارس ، اسماعیل حسن زاده در گفت وگو با فارس در مورد محرومیت تماشاگران استقلال از حضور در دیدار امروز این تیم مقابل گهر گفت: بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می شود و کمیته انضباطی هیچ رای جدیدی صادر نکرده است. مایلی کهن در مصاحبه خودش پیشنهادی داده بود که بازی با استقلال با حضور تماشاگران برگزار شود. انتظار می رفت در این ارتباط اقدامی انجام شود اما تنها نامه باشگاه گهر دورود که به سازمان لیگ ارسال شد و امضای آقای تاج را داشت در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت.

وی افزود: اگر قرار بود چنین عملی انجام شود باید باشگاه استقلال این درخواست را ارائه می کرد و نامه سازمان لیگ مبنی بر موافقت با رسیدن عواید این بازی به ساختن ورزشگاه تختی درود به دست ما می رسد. هیچ کدام از این کارها صورت نگرفت تا این بازی در نهایت بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

حسن زاده تاکید کرد: با توجه به رفتارهایی که در بازی استقلال وجود داشت در نهایت این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود. با وجود اینکه پیشنهاد مثبتی از سوی گهر دورود داده شد اما نامه ای به دست ما نرسید تا کماکان امروز بازی بدون تماشاگر برگزار شود و هواداران از رفتن به ورزشگاه خودداری کنند.