به گزارش پارس ، سعید شیرینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این موضوع گفت: مشخص نیست مسئولان سازمان لیگ برتر بر چه اساسی چنین برنامه ریزی را انجام داده اند. ما از امروز تا ۱۰ اردیبهشت که با ملوان بازی داریم، در هیچ مسابقه ای به میدان نمی رویم و این دوری ۱۷ روزه به بازیکنان ما لطمه خواهد زد. این در حالی است که سازمان لیگ می توانست دیدار ما با ملوان را روزهای ۳۰ فروردین یا ۴ اردیبهشت ماه برگزار کند.

وی با تاکید بر اینکه دوری از مسابقات شرایط بازیکنان ما را دچار افت خواهد کرد در مورد زمان دیدار فینال جام حذفی و مکان آن گفت: به نظر می رسد که دوستان قصد دارند به گونه ای برنامه ریزی کنند که سپاهانی ها راضی باشند. آنها می خواهند با این کارشان از خجالت سپاهان به خاطر تغییر زمان دیدار با استقلال در جام حذفی دربیایند. ظاهرا برخی دوستان نمی خواهند پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود و چنین برنامه ریزی انجام داده اند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه نسبت به این برنامه ریزی به سازمان لیگ برتر اعتراض خواهد کرد خاطرنشان کرد: دوستان نباید به خاطر اینکه دل سپاهان را به خاطر تغییر زمان دیدار با استقلال در جام حذفی بدست بیاورند به پرسپولیس لطمه بزنند. دوری بازیکنان ما از مسابقه لطمه بزرگی به تیم خواهد بود و درصد مصدومیت بازیکنان را بالا خواهد برد و باعث افت آنها می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام سازمان لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس باید روز ۱۰ اردیبهشت ماه در هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف ملوان برود، روز ۱۴ اردیبهشت ماه در مکانی نامشخص دیدار فینال جام حذفی را برابر سپاهان برگزار کند و روز ۲۰ اردیبهشت ماه در تبریز و در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی برود.