مسعود رضاییان ، در رابطه با برتری ملوان مقابل سایپا بعد از چند هفته ناکامی اظهار داشت: جدا از اینکه تیم ما خوب بازی کرد و توانست از موقعیت های خود نیز خوب استفاده کند، بازیکنان به خاطر فوت مهرداد اولادی همقسم شده بودند که این بازی را ببرند و به روح او تقدیم کنند.

وی ادامه داد: معمولا بازیکنان ایرانی تحت تاثیر احساسات و عواطف انسانی قرار می گیرند و در چنین مواقعی که تحت فشار هستند می توانند به خواسته های خود برسند. تیم ما هم دیروز تحت فشار روحی و روانی زیادی بعد از فوت مهرداد اولادی قرار داشت و همین موضوع باعث شد منسجم تر عمل کنند. هم مردم انزلی و هم قائمشهر از فوت مهرداد بسیار غمگین بودند و به همین دلیل از ما خواستند که این بازی را ببریم تا روح اولادی شاد شود. وقتی برای مراسم تشییع جنازه به قائمشهر رفته بودم آنجا هم هواداران و هم مسئولان می گفتند که خواهشا این بازی را به خاطر مهرداد اولادی ببرید. حتی وقتی رفتم از پدر آن مرحوم اجازه بگیرم تا در بازی با سایپا شرکت کنیم گفت این بازی را ببرید تا روح مهرداد هم شاد شود.

مدیرعامل باشگاه ملوان درباره افزایش اختلاف ملوان با انتهای جدول خاطرنشان کرد: از قبل هم مشخص بود که دعوای سقوط نکردن بین سه تیم ملوان، راه آهن و سیاه جامگان است. چون استقلال اهواز با آن وضعیتی که داشت امیدی به بالا آمدنش نبود. الان هم شاید اعتماد به نفس ما بالاتر رفته باشد اما هنوز چیزی تمام نشده است. البته من معتقدم حتی جمع کردن دو امتیاز دیگر می تواند باعث ماندن ملوان در لیگ برتر شود.

رضائیان با اشاره به دیدار در هفته بیست و هشتم مقابل تراکتورسازی گفت: تراکتور هنوز بازی این هفته خود را انجام نداده اما در هر صورت بازی کردن با این تیم در تبریز کار بسیار سختی است. آنها به دنبال کسب سهمیه و ما هم به دنبال بقا هستیم. حتما بازی قشنگی میشود. اما تیم های رقیب ما هم در سه بازی آخر خود رقیبان آسانی ندارند. در واقع هیچ کدام از بازی های سه تیم پایان جدول تشریفاتی و تفریحی نیست. ما باید اختلاف ایجاد شده با دو تیم دیگر را در جدول حفظ کنیم. 

وی در واکنش به مبلغ پایین قرارداد مهرداد اولادی با ملوان که 25 میلیون تومان در سازمان لیگ ثبت شده است عنوان کرد: قرارداد ثابت اولادی 25 میلیون تومان بود اما بندهایی هم برای افزایش این میزان وجود داشت. هر دیداری که اولادی در آن گلزنی می کرد و منجر به پیروزی می شد باعث افزایش پنج میلیون تومانی قراردادش بود و هر بازی هم که به میدان می رفت و ملوان به برتری می رسید چهار میلیون تومان به قراردادش می افزایید. البته من قبلا هم گفته بودم پنج بازیکنی که در نیم فصل گرفته ایم در کل 116 میلیون تومان برای ما هزینه داشته است. برخی باور نمی کردند اما باید باور کنیم که ملوان بیشتر از این پول نداشت وگرنه ارزش این بازیکنان بیشتر از این بود.

وی ادامه داد: اگر می خواستیم بازیکن خارجی هم بگیریم بدهی ای برای خود به جای می گذاشتیم که سال های بعدی دامن تیم را می گرفت. همین حالا هم درگیر پرونده شکایت پاشنکو هستیم که 110 هزار دلار از باشگاه ملوان طلبکار است. به فیفا نامه ای زدیم تا این بازیکن به تهران بیاید و بتوانیم از او تخفیف بگیریم.

رضائیان در پایان درباره پرداخت قرارداد اولادی گفت: شک نکنید که قرارداد اولادی پرداخت می شود. ما این بازیکن را از لیست خود پاک نکرده ایم و هرگونه پاداش یا پرداختی به بازیکنان وجود داشته باشد به حساب خانواده اولادی نیز واریز خواهد شد.