حامد حدادی در مورد قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به نظرم فینال خوبی برگزار شد اما اگر بخواهیم با سال گذشته مقایسه کنیم چندان مناسب نبود. نفت آبادان هم بازیکنان خوبی داشت که خیلی خوب هم جنگیدند اما نیمکت آنها اگر قوی‌تر بود می‌توانستند نتیجه بهتری بگیرند. به نظرم سرمربی آبادان دستش باز بود می‌توانست بازی قشنگ‌تر باشد.

* اگر فینال بین خوزستانی‌ها نبود، بهتر بود

بهترین بازیکن پست 5 آسیا عنوان کرد: اگر فینال بین یک تیم خوزستانی و یک تیم از استان دیگر بود به نظرم بهتر می‌شد چون در این صورت همه خوزستان برای قهرمانی آن تیم حمایت می‌کردند. خوشحالم که توانستم با یک تیمی از استان خودم به قهرمانی برسم و هواداران با لهجه خوزستانی تشویق می‌کردند. فکر می‌کنم مقام دوم هم برای آبادانی‌ها خوب بود.

* قهرمانی سال گذشته دلچسب‌تر بود

حدادی در خصوص اینکه کدام قهرمانی برایش بهتر بود گفت: با توجه به اینکه سال گذشته قدرت تیم‌ها برابر بود مسابقات تا آخرین روز برگزار شد و حتی قهرمان تا ثانیه‌های پایانی مشخص نبود. این موضوع برای خود من هم لذت‌بخش بود. البته قهرمانی امسال هم برایم خوب بود.

* کسی فکر نمی‌کرد قهرمان چین شویم/ باشگاه با مشورت من بازیکن گرفت

وی با اشاره به قهرمانی‌اش در لیگ چین عنوان کرد: حقیقت این است که کسی فکر نمی‌کرد تیم سیچوآن پس از سه سال حضورش در لیگ چین به مقام قهرمانی برسد. البته در دو سال قبلی حتی به پلی‌آف هم نرسیده بود.

وی ادامه داد: آنها سال گذشته با اولین کسی که قرارداد بستند من بودم و حتی به آنها مشورت دادم که چه بازیکنانی را جذب کنند که خوشبختانه آنها هم گوش کردند و این مشورت نتیجه داد.

* کسب عناوین انفرادی برایم مهم نیست

ملی‌پوش بسکتبال ایران در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن سنتر لیگ چین گفت: چیز مهمی نبود. من همیشه سعی کردم که بهترین باشم و دنبال عناوین نیستم. بسکتبال بازی گروهی است دوست دارم همیشه تیم موفق باشد.

وی ادامه داد: 6 ماه پیش در همان کشور ما با تیم ملی ایران مقابل چین شکست خورده بودیم و تمام تلاشم را کردم که در این کشور به موفقیت برسم؛ می‌خواستم همه چیز را جبران کنم که این اتفاق افتاد و به نوعی خالی شدم.
 
حدادی: فعلا به تیم‌ملی فکر نمی‌کنم

* قرارداد سه ساله با چینی‌ها هنوز مشخص نیست

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد سه ساله با سیچوآن چین به کجا انجامید، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. زمانی که در فصل گذشته محروم شدم و  در بیرون بودم، هنگام بازی‌ها کنار مدیرعامل تیم می‌نشستم  و پس از آنکه تیم نتیجه خوبی نمی‌گرفت او به من گفت که باید فصل آینده هم در تیم باشی و من هم به شوخی شرط گذاشتم که باید سه ساله‌ باشد و آنها هم خیلی سریع قبول کردند.

وی ادامه داد: هنوز تا آغاز لیگ چین برای فصل آینده زیاد مانده است و نمی‌توانم از الان تصمیم بگیرم.

* فعلا به تیم ملی فکر نمی‌کنم

حدادی در مورد اینکه برنامه بعدی‌ات حضور در تیم ملی است یا خیر؟ گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و فعلا به تیم ملی فکر نمی‌کنم چون جو خوبی وجود ندارد. دوست دارم بعد از یک سال سخت یک مقدار استراحت کنم.