پندار خمارلو در خصوص خبر تمدید قرارداد برانکو با باشگاه پرسپولیس که در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است، گفت: قرراداد برانکو تمدید نشده است، آخرین صبحت‌ها همان حرف‌هایی بود علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس قبل از ورود به سال نو مطرح کرده بود مبنی بر اینکه توافقات صورت گرفته و طرفین راضی به ادامه همکاری هستند، اما جلسه امروز هیچ ارتباطی با تمدید قرارداد برانکو نداشت. جلسه امروز همانند جلسات عادی گذشته که بعد از هر بازی برگزار می‌شود، بود. حتی خود برانکو هم در یک مصاحبه تلویزیونی عنوان کرد که با پرسپولیس به توافق رسیده است، اما تا این لحظه می‌توانم بگویم که قرارداد برانکو تمدید نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که این قرارداد چه زمانی امضا خواهد شد، افزود: از آنجایی که طاهری و برانکو به‌صورت مستقیم و حتی بدون حضور مترجم با هم صحبت کرده‌اند، کسی از مفاد و مبلغ قرارداد خبر ندارد و حتی باید بگویم اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو هم در این جلسات حضور نداشته است، اما چیزی که مشخص است، این است که قرارداد برانکو تا قبل از پایان لیگ امضا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باز هم تأکید می‌کنم که قرارداد برانکو تمدید نشده،‌ چراکه تمدید قرارداد سازوکار خودش را دارد، این طور نیست که بخواهیم مخفیانه این کار را انجام دهیم، قطعا از طریق روابط عمومی باشگاه این مسئله اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما یک بار دیگر از برخی رسانه‌ها می‌خواهم از گمانه‌زنی و انتشار اخبار نادرست جلوگیری کنند. مطمئنا هر اتفاقی در این باره بخواهد رخ دهد، از طریق سایت باشگاه، اطلاع‌رسانی خواهد شد و وقتی سایت باشگاه چنین خبری منتشر نکرده، پس قطعا خبر تمدید قرارداد برانکو هم درست نیست.