به گزارش پارس به نقل از مهر، الکس، سرمربی صربستانی الاهلی عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان ایران در چارچوب رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: به نظر من سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی را دارد اما ما سعی می کنیم در مسابقه فردا با ارائه یک بازی خوب، ۳ امتیاز این بازی را به دست آوریم.

وی در مورد بازیکنان خارجی تیم الاهلی ادامه داد: برونو سزار دو ماه است که به تیم ما پیوسته و آشنایی چندانی با فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس ندارد. او برای هماهنگ شدن با تیم به زمان نیاز دارد اما مطمئن هستم این بازیکن روزبه روز به شرایط ایده آل خودش نزدیک می شود.

سرمربی الاهلی در پاسخ به سئوالی پیرامون اینکه آیا در بازی فردا مساوی می گیرید، تصریح کرد: نمی توانم پیشگویی کنم اما سپاهان تیم خوبی است که از خط میانی هماهنگ و خوبی برخوردار است و اگر بتونیم خط میانی این تیم را مهار کنیم، به نتیجه مورد نظر دست پیدا می کنیم.

وی در مورد بهترین بازیکنان تیم اصفهانی اضافه کرد: بهترین بازیکنان سپاهان خلعتبری و سوکای هستند؛ من برای دومین بار است که مربی الاهلی هستم و سن و سال کمی دارم اما در صربستان مربیگری کرده ام و در حال حاضر تجربه اندوزی هستم و امیدوارم مقابل سپاهان نتیجه خوبی کسب کنم.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰: ۳۰ سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.