به گزارش پارس به نقل از ایسنا، اسکای اسپورتس نوشت: در چند روز اخیر خبرهای زیادی درباره احتمال جدایی نیمار از بارسلونا به گوش رسیده است. رسانه های اسپانیایی از احتمال زیاد پیوستن ستاره برزیلی آبی اناری ها به رئال مادرید سخن به میان می آورند و حتی نوشتند کریستیانو رونالدو قربانی بزرگ این انتقال خواهد بود.

خبر انتقال نیمار به رئال مادرید، بازتاب زیادی در رسانه های اروپایی داشته است. دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هم به این موضوع واکنش نشان داد.

او گفت: احتمال نمی دهم نیمار راهی رئال مادرید شود. او در بارسلونا جا افتاده است و این تیم را ترک نخواهد کرد.

مارادونا درباره این سوال که آیا رونالدو قربانی بزرگ انتقال نیمار خواهد بود نیز عنوان کرد: با رونالدو حرف نزدم اما بر این باور هستم که او با مشکلی مواجه نخواهد شد. او بازیکن با شخصیت بسیار قوی است و با چنین خبرهای آرامش خود را از دست نمی دهد.

مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه ناپولی ایتالیا به شمار می آید. او به ستایش از ناپولی پرداخت و گفت: ناپولی در فصل جاری، بازی‌های بسیار زیبایی را به نمایش می گذارد و بر این باورم که شایسته ترین تیم به کسب عنوان قهرمانی است. گونسالو ایگواین می تواند با درخشش خود، زمینه را برای قهرمانی ناپولی مهیا کند. شاگردان مائوریتسیو ساری تنها یک مشکل اساسی دارند و آن بازگشت یوونتوس به روزهای اوج است. یووه به پیروزی عادت کرده است و در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. بر این باورم که یووه بزرگترین تهدید برای ناپولی است.

در جدول رده بندی سری A، ناپولی با 50 امتیاز در صدر قرار دارد و یوونتوس هم با 48 امتیاز دوم است.