به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس شب گذشته با انجام ۸ بازی آغاز شد که در مهم ترین دیدارها منچستریونایتد در دقیقه ۲۷ با گل به خودی برامبل توانست به پیروزی یک بر صفر مقابل ساندرلند دست یابد تا با ۷۷ امتیاز همچنان صدرنشین باشد.

در سایر بازی ها آرسنال موفق شد با نتیجه ۴ بر یک ریدینگ قعرجدولی را در هم بکوبد. گروینیو (۱۱) ، کازورلا (۴۸) ، ژیرو (۶۷) و آرتتا (۷۷) از روی نقطه پنالتی گل های آرسنال را به ثمر رساندند. رابسون کانو در دقیقه ۶۸ نیز زننده تک گل ریدینگ بود.

منچسترسیتی نیز شب گذشته با نتیجه پرگل ۴ بر صفر نیوکاسل را در هم کوبید. کارلوس توز (۴۱) ، داوید سیلوا (۴۵) ، کمپانی (۵۶) پرچ در دقیقه ۷۰ (گل به خودی) این پیروزی را برای شاگردان مانچینی به ارمغان آوردند تا این تیم با ۶۲ امتیاز همچنان با اختلاف ۱۵ امتیازی در تعقیب شیاطین سرخ باشد.

چلسی شب گذشته با نتیجه ۲ بر یک مغلوب ساوتهمپتون شد تا با ۵۵ امتیاز به رده چهارم لیگ برتر سقوط کند. رودریگز (۲۳) و لامبرت (۳۵) گل های میزبان و جان تری در دقیق ۳۱ تک گل آبی پوشان لندنی را به ثمر رساندند.

تاتنهام نیز با پیروزی ۲ بر یک شب گذشته مقابل سوانسی به جای چلسی بر رده سوم جدول تکیه زد. ورتونگن (۸) و گرت بیل (۲۱) برای تاتنهام گلزنی کردند و میچو در دقیقه ۷۱ تک گل میزبان را به ثمر رساند.

در سایر بازی ها وستهام با نتیجه ۳ بر یک وست برومویچ را شکست داد. کرول (دقایق ۱۶ و ۸۰) و اونیل (۲۸) برای وستهام و دورانس در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی برای برومویچ گلزنی کردند. وست برومویچ در دقیقه ۹۰ با اخراج مولومبو ۱۰ نفره شد.

ویگان با تک گل کونه در دقیقه ۸۱ نورویچ را شکست داد و اورتون با همین نتیجه با گل میرالاس در دقیقه ۲۸ مقابل استوک سیتی به پیروزی رسید.