به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، تیم المپیک 5 ستاره خود را برای بازی های مرحله نهایی در اختیار ندارد. حضور این 5 بازیکن که به دلایل مختلف نتوانستند تیم المپیک را همراهی کنند می توانست کمک بزرگی برای خاکپور و تیمش باشد. سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده و احمد نوراللهی این 5 ستاره هستند که آخری بنا به دلایل انضباطی و فنی از لیست 23 نفره خط خورد.

 

سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هر چند علاقمند بودند تیم المپیک را همراهی کنند اما با مخالفت باشگاههایشان روبرو شدند. روستوف و آلکمار اجازه ندادند تا این دو ستاره تیم المپیک را همراهی کنند. این دو بازیکن در جلسات مختلفی با کادر فنی و مدیریتی تیم المپیک شرکت کردند اما در نهایت باشگاهها سنگ بزرگی پیش روی حضور آزمون و جهانبخش در قطر بودند!

 

یوسف وکیا دیگر غایب تیم المپیک در مرحله نهایی است. وکیا که در بازی های دور اول، تقریبا دفاع راست اصلی تیم المپیک بود، اوائل فصل از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید تا ادامه لیگ و حضور در مرحله نهایی مقدماتی المپیک را از دست بدهد. حضور وکیا می توانست کمک شایانی به تیم المپیک کند اما او نیست تا در غیابش ، خاکپور دل به احمد عبدالله زاده و صائب محبی ببندد.

 

احمد عبدالله زاده هم می توانست یکی از بازیکنان کلیدی تیم المپیک باشد. هافبک سابق فولاد که به دلیل مشکلات سربازی راهی تراکتورسازی شد تا دوران خدمت خود را سپری کند. عبدالله زاده که توسط کی روش هم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده بود به دلیل مشکل سربازی این اجازه را ندارد تا تیم المپیک و حتی تیم ملی را همراهی کند. عبدالله زاده اگر بود می توانست یکی از بازیکنان کلیدی تیم المپیک در مرکز زمین باشد.

 

آخرین ستاره ای که از تیم المپیک جا مانده احمد نوراللهی است. او البته می توانست باشد اما به دلایل انضباطی و آسیب دیدگی تیم المپیک را همراهی نکرد تا تیم خاکپور بدون هافبک آماده پرسپولیس راهی قطر شود.

 

جز نوراللهی، اگر 4 ستاره دیگر در ترکیب تیم المپیک حاضر بودند از حالا می شد ایران را یکی از بخت های اصلی صعود معرفی کرد. هر چند همین حالا هم تیم یکدستی داریم که می تواند طلسم ها را بشکند و به المپیک ریو راه یابد.