به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، محمود خوردبین اظهار کرد: بچه‌ها شرایط خوبی دارند و آماده‌ایم که نیم فصل دوم بازی‌ها را آغاز کنیم. این درست است که هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و کادر فنی قبل از هر بازی حریف را کاملا آنالیز می‌کند ولی اینکه شرایط کلی آنها چگونه است روی کار ما تاثیر نمی‌گذارد. بحرانی بودن شرایط حریفان ما را غافل نمی‌کند چون همیشه برابر پرسپولیس شرایط متفاوتی رقم می‌خورد. بهبود شرایط حریفان هم ما را نگران نمی‌کند چون پرسپولیس راهش را پیدا کرده است.

 

وی ادامه داد: تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند. این خوب بازی کردن هم برای بچه‌های ما عادت شده است. ارائه این فوتبال خوب ادامه پیدا می‌کند و به طور قطع با ادامه این شرایط هدفی جز قهرمانی نداریم.

 

خوردبین درباره شرایط سید علی فاطمی خاطرنشان کرد: ما شرایط خودمان را اعلام کرده‌ایم. فقط با جدایی قرضی این بازیکن موافق هستیم. راه‌آهنی‌ها گفتند که او را به شکل قطعی می‌خواهند که پاسخ ما منفی بوده است و منتظریم ببینیم آخرین شرایط آن‌ها چه خواهد بود تا وضعیت این بازیکن روشن شود.

 

سرپرست سرخپوشان درباره شرایط بازیکنان خط حمله با توجه به فشارهایی که وجود داشت، تصریح کرد: دو گلی که مهدی طارمی در بازی با راه آهن زد این فشار را بویژه روی خودش کم کرد و این خیلی خوب بود، ولی بعضی مهاجمان دیگر ما هنوز این فشار را احساس می‌کنند. بخشی از این فشار هم به خاطر احساس مسوولیت و تعصبی است که دارند. به نظر من عالیشاه چنین شرایطی دارد و باید او را حمایت کنیم تا از این مرحله بگذرد چون او از بایکنان ارزشمند ما است. فکر می‌کنم شرایط او با زدن یکی دو گل خوب شود و از این فشار خارج شود.

 

وی در پایان درباره برنامه پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل گفت: برنامه ما این است که اردویی 10 روزه داشته باشیم و از میان گزینه‌های موجود، احتمال حضور تیم در امارات بیشتر است. مسائل هم با هماهنگی‌های باشگاه دنبال می‌شود و برنامه تیم بعد از نهایی شدن توسط باشگاه اعلام خواهد شد.