به گزارش پارس به نقل از میزان، علی پورحیدری، فرزند منصور پورحیدری درباره آخرین شرایط جسمانی پدرش اظها‌ر داشت: الحمدالله حال پدرم نسبت به یکی، دو روز گذشته خیلی بهتر شده است. ایشان سر حال هستند و در هوشیاری کامل به سر می‌برند. قند خون پدرم کنترل شده و یک مشکل کم خونی هم بود که آن هم رفع شده است.

وی افزود: در حال‌ حاضر پزشکان در حال بررسی سر پدرم هستند. ضربه کوچکی به آن وارد شد که پزشکان بررسی می‌کنند تا مشکل خاصی وجود نداشته باشد. البته زخم‌های ایشان هم خدا را شکر خیلی بهتر شده و در مجموع ایشان به سمت بهبودی حرکت می‌کنند.

فرزند اسطوره فو‌تبا‌ل ایران در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد پدرش ظرف یکی، دو روز آینده مرخص خواهد شد، گفت: فکر نمی‌کنم این گونه باشد چرا که پزشکان به ما گفته‌اند آقای پورحیدری باید چند روزی را در بیمارستان باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد پدرش برای دیدن مسابقه استقلال و تراکتورسازی به تبریز برود، بیا‌ن‌ کرد: نه. به هیچ وجه این اتفاق رخ نخواهد داد، چرا که پزشکان به ما گفته‌اند استرس برای پدرم خیلی بد است و نباید حتی نباید از طریق تلویزیون، بازی را تماشا کند.

علی پورحیدری در پایان افزود: یک عفونت در ریه پدرم وجود دارد که ان‌شا‌ء‌الله جای نگرانی وجود ندارد و پزشکان در حال بررسی آن هم هستند. جا دارد از همه مردم و کسانی که به یاد پدرم هستند و به ملاقاتش می آیند تشکر کنم و از آنها می‌خواهم که دعاهای خیرشان را از ما دریغ نکنند.