به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، در حالی که برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان پرسپولیس طی روزهای گذشته انتقادات زیادی نسبت به زمین تمرینی خود داشته اند، اما همچنان در تامین زمین موقت دیگری تا زمان ترمیم درفشی فر ناکام مانده اند.

 

علی اکبر طاهری در این باره اینطور توضیح می دهد: متأسفانه در گذشته کم‌کاری‌هایی صورت گرفته که الان وضعیت ورزشگاه درفشی‌فر به اینجا رسیده است و با پول‌هایی که قبلاً خرج شده می‌شد ورزشگاهی بهتر از استادیوم آزادی ساخت، اما متأسفانه الان وضعیت زمین تمرین ما به اینجا رسیده است. با این همه، از متخصصین چمن کمک گرفتیم تا تمرینات موقت روی زمین انجام شود تا زمین جایگزین را پیدا کنیم، اما کارهای اساسی بر روی زمین در پایان فصل انجام خواهد شد تا دیگر درگیر چنین مشکلاتی نباشیم.

 

سرپرست پرسپولیس درباره راهکارشان برای زمین درفشی فر گفت: مربیان چند زمینی را دیده‌اند اما سعی می‌کنیم با ترمیم‌های موقت شرایط زمین را از این وضعیت خارج کنیم و تا آخر فصل کارمان در درفشی‌فر ادامه دهیم و تا پایان فصل به وضعیت این زمین رسیدگی شود.

 

در حالی که کارلوس کی روش با توجه به مشکلات کمپ تمرینی تیم ملی بارها اعتراض رسمی خود را اعلام کرده، در سمت مقابل برانکو تاکنون با خویشتن داری سعی در تعامل با باشگاه دارد. طاهری با تمجید از رفتار سرمربی تیمش گفت: کاری که ما توانسته‌ایم انجام دهیم و در آن موفق بودیم این است که تفکر تیمی را در تمام پیکره باشگاه پیاده کردیم، ما به این تفکر رسیده‌ایم که اگر مشکلی هست برای کل تیم است و خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی هم این موضوع را رعایت کرده‌اند. خیلی از امکانات ورزشگاه درفشی‌فر ناقص بود اما با صبوری بازیکنان و مربیان این مسائل را حل کردیم و تأمین بودجه انجام شده که توانسته‌ایم اصلاحاتی را در زمین انجام دهیم. خوبشختانه بخش اجرایی و پشتیبانی ما به خوبی کار می‌کند و به یکدیگر اعتماد کرده‌ایم که باعث شده به اینجا برسیم. البته شرایط ایده‌آل نیست، اما با برنامه‌ریزی به زودی همه چیز ایده‌آل خواهد شد.