اظهارات اخیر کرار جاسم بار دیگر وی را در کانون خبرها قرار داده است. این بازیکن دردسرساز استقلال انتقادات زیادی نسبت به عملکرد باشگاه استقلال نسبت به تعهدات خود داشته و حتی مدعی شده بود دیگر تحت هیچ شرایطی به ایران باز نخواهد گشت. این مصاحبه وی با جبهه گیری همه جانبه بازیکنان مواجه شد و افشارزاده نیز عنوان کرد دیگر اظهارات کرار ارزشی ندارد.

با این اوصاف کرار به ایران برگشته و از دو روز قبل در تهران به سر می برد. مدیر برنامه های این بازیکن نیز عنوان کرده که اظهارات عنوان شده به نقل از کرار با اغراق زیادی همراه شده و خود کرار هم از این بابت انتقاد کرده است.

طاهر سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره عنوان کرد: من با کرار بلافاصله صحبت کرده بودم و حالا هم که در ایران است بار دیگر حرف زدم. او گفته که تنها نسبت به عدم پایبندی به تعهدات باشگاه انتقاد کرده و هرگز انتقادی از بازیکنان و دیگر مسایل نداشته است. کرار از اینکه بازیکنان اینگونه علیه وی جبهه‌گیری کرده‌اند بسیار ناراحت است چونکه هیچ وقت علیه بازیکنان و ایران حرفی نزده و در مصاحبه اش غلو شده است.

وی درباره آخرین پشنهاد باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد کرار گفت: من هیچ جلسه ای با آنها نداشتم. باشگاه اعلام کرد که کرار را دیگر نمی خواهد و قراردادش را فسخ خواهد کرد. کرار هم گفته می خواهم به همه ثابت کنم که پولکی نیستم برای همین هیچ پولی از قرارداد این فصل خودم را نمی خواهم و فقط پول فصل قبل مرا پرداخت کنید. همه گفته اند من پولکی هستم اگر اینطور است که باید بعد از فسخ قرارداد حق و حقوقم را دریافت کنم اما من قید همه چیز را زدم.

سعیدی درباره اینکه آیا احتمال بازی کرار در تیم های دیگر ایرانی وجود دارد، گفت: آنچه که مسلم است هم استقلال و هم کرار نمی توانند با یکدیگر کنار بیایند و کاملا پرونده او در استقلال بسته شده است. پیشنهادهای دیگر وجود دارد اما باید دید خودش با این اتفاقات حاضر به بازی در لیگ ایران است یا خیر.