به گزارش از پارس به نقل ازخبرگزاری فارس،محمدرضا عباسی در خصوص وضعیت محسن فروزان اظهار داشت: فروزان در اختیار باشگاه قرار گرفته بود اما غیبت کرده و بدون اطلاع به سفر خارجی رفته است. ما هم نمی‌دانیم او کجاست.

وی در مورد اینکه آیا او جریمه خواهد شد، تاکید کرد: به هر حال او به باشگاه بی‌حرمتی کرده است. ما هم حق و حقوقی داریم و حداقل می‌توانست به ما اطلاع بدهد. ما 40-45 درصد از قرارداد او را پرداخت کمرده‌ایم و حالا باید بازگردد ببینیم وضعیت او چگونه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا او از باشگاه اخراج شده، گفت: او اخراج نشده بلکه در اختیار باشگاه قرار گرفته بود. وقتی سرمربی بازیکن را در اختیار باشگاه قرار می‌دهد می‌تواند بازیکن با مراجعه به باشگاه موضوع را حل و فصل کند اما فروزان این کار را انجام نداد و بدون اطلاع به سفر خارجی رفت.

عباسی در مورد اینکه آیا قرار است دروازه‌بانی به تیم اضافه شود، گفت: دروازه‌بان به تیم اضافه خواهد شد اما گلر اول ما عین‌افشار است که در نیم‌ فصل دوم سال گذشته در لیگ دسته اول از دروازه سیاه‌جامگان به خوبی مراقبت کرد. او در 10 هفته نیمکت‌نشین بود با اینکه 4 سال به عنوان گلر اول فعالیت می‌کرد اما هیچ اعتراضی نکرد. اگر گلری هم بخواهد به ما اضافه شود در راستای افزایش تعداد دروازه‌بانان خواهد بود.