به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا حسین عبدی پس از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در جلسه امروز قصد داشتیم تصمیماتی بگیریم که اتخاذ این تصمیمات موکول به روزی شد که آقای کاشانی هم در جلسه هیات مدیره حضور داشته باشند. بنابراین تصمیمات جلسه امروز به روز سه‌شنبه یا چهارشنبه موکول می شود که رییس هیات مدیره هم حضور داشته باشد تا تصمیمات مهمی که می‌خواهیم بگیریم را اتخاذ کنند.

او گفت: امروز درباره مسائل حقوقی که در گذشته اتفاق افتاده است، صحبت کردیم. مسائلی در گذشته اتفاق افتاده بود که خوب پیگیری نشده بود و ما تصمیم گرفتیم آنها را امروز پیگیری کنیم تا منافع باشگاه حفظ شود. امروز بحث‌های حقوقی و مالی را پیگیری کردیم که در گذشته تصمیم گرفته شده و الان باشگاه پرسپولیس تبعاتش را می‌دهد.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است روز سه‌شنبه یا چهارشنبه مدیرعامل باشگاه انتخاب شود گفت: من اعتقاد دارم اگر قرار است تصمیمی بگیریم باید جوری تصمیم‌گیری کنیم که در آینده دچار تغییرات زیاد نشود. اگر می‌خواهیم تصمیمی بگیریم باید طوری این کار انجام شود که حتی با گذشت زمان هم تغییرات مکرر انجام نشود.

عبدی افزود: ما با جلسات متعددی که گذاشتیم اسپانسر را انتخاب کردیم. 10 نفر به مدت 8 ساعت در روز حدود 4 هفته فعالیت کردند تا توانستیم اسپانسر را به نتیجه برسانیم. باید در زمان مشخص مدیرعامل را انتخاب کنیم تا باشگاه بتواند در مسیر هدف‌های بلندمدت و همین طور کوتاه مدتی که برای خود تعیین کرده به درستی قدم بردارد.

او در پاسخ به این سوال که چرا کاشانی در جلسات هیات مدیره شرکت نمی‌کند گفت: آقای کاشانی خودشان بهتر می‌توانند درباره این مسائل صحبت کنند. آقای کاشانی به خاطر مشغله‌هایی که در جاهای دیگر دارد کمتر فرصت می‌کند در هیات مدیره حضور داشته باشد. او در روز یکشنبه صبح تا ظهر می‌تواند در جلسه هیات مدیره شرکت کند اما بعدازظهرها مشغله‌ای دارند که نمی‌توانند خود را به هیات مدیره برسانند. امیدوارم که ایشان در جلسه بعدی هیات مدیره حضور داشته باشند اما می‌توانم راحت بگویم ناراحتی وجود ندارد. اگر یک جریانی باید انجام شود، مثل همه بحث‌های کارگروهی زمان‌بر است و برای اجرایی شدنش نیاز به زمان هست و ناراحتی وجود ندارد.

در ادامه یکی از خبرنگاران خطاب به عبدی گفت، امروز در نشست خبری قبل از بازی از برانکو درباره اولتیماتوم سوال شده آیا واقعا باشگاه به او اولتیماتومی داده و شما جزو گزینه‌ها هستید که عبدی پاسخ داد:‌ همه باید از برانکو و باشگاه پرسپولیس حمایت کنیم چون نتیجه‌گیری باشگاه به نفع همه است. باید هواداران با آسودگی خیال تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا افرادی خارج از هیات مدیره گزینه مدیرعاملی هستند گفت: نمی‌توانیم الان درباره این مسائل صحبت کنیم زیرا موضوعیتی ندارد و در جلسه امروز چنین مسئله‌ای نبود. طاهری به خوبی به کارش ادامه می‌دهد و ما هم مطمئنا بر اساس اساسنامه باشگاه عمل میکنیم.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه در پاسخ به این سوال که تصمیم‌های مهم‌تان چه بود که قصد دارید با حضور کاشانی این تصمیمات را بگیرید گفت: برخی مسائل باید با حضور کاشانی انجام شود چون رییس هیات مدیره است. ما امروز درباره بحث‌های حقوقی صحبت کردیم و شکایت‌هایی که از باشگاه انجام شده است. برخی از این شکایت‌ها باعث می‌شود باشگاه هزینه‌هایی را بابت آن پرداخت کند. برخی هم مسائل را طوری عنوان می‌کنند که اطلاعات غلط می‌دهند. اسناد در اختیار باشگاه است که اگر لازم باشد آن‌ها را رسانه‌ای می‌کنم و این مسائل و صحبت‌ها را پیگیری خواهیم کرد. اگر دوستان در صحبت‌هایشان زیاده‌روی کنند ما واکنش نشان می‌دهیم و اسنادی که در اختیارمان است را منتشر خواهیم کرد.

وی افزود: دوستان به مسائلی ورود می‌کنند که در حیطه کاری آن‌ها نیست و این موضوع کار را به حاشیه می‌برد و آن‌ها امواج تبلیغاتی منفی ایجاد می‌کنند که باید از این کار پرهیز کنند. اگر ما جواب نمی‌دهیم به خاطر این است که نمی‌خواهیم درون خانواده پرسپولیس به کسی توهین کنیم. امیدوارم در آینده این بحث‌ها به جایی برسد که باشگاه لطمه نبیند.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره به برانکو تذکر داده است یا خیر گفت: برخی صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که تنش ایجاد می‌کند. همه دوستان باید در چارچوب خاص و ادبیات خاص خود صحبت کنند در این مسائل مدیرعامل و ارکان باشگاه دخیل هستند اما کسان دیگری صحبت می‌کنند.

وی در پایان درباره اینکه آیا قرارداد قنبرپور از 400 میلیون تومان به 200 میلیون تومان رسیده است گفت: خود آقای طاهری این قرارداد را امضا کرده و خودشان هم باید در این باره صحبت کنند. باشگاه متعلق به مردم است و از جیب مردم هم هزینه می‌کنیم.