به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا مصطفی کارخانه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: وقتی می گویند شهرام بی غیرت آیا این توهین نیست؟ اگر قرار باشد هر بازیکنی در هر تیمی بازی نکرد به او توهین شود که سنگ روی سنگ بند نمی شود. ما هم با پوریا فیاضی حرف زدیم و توافق کردیم اما وقتی خواست به شهرداری ارومیه برود بدون هیچ حاشیه‌ای موافقت کردیم. حالا چرا باید به شهرام محمودی توهین شود؟ چرا هیچ برخوردی با این رفتارها صورت نمی گیرد؟

وی افزود: در طول بازی و زمان ارسال سرویس و دفاع سه الی چهار بار به صورت مشخص در صورت و چشم بازیکن ما لیزر انداخته شده است. متاسفانه این رفتارها در شان والیبال ایران نیست. این همه در سازمان لیگ می گویند در صورت بروز کوچکترین بی حرمتی باید داور پایین بیاید و بازی را متوقف کند اما در عمل هیچ اتفاقی نمی افتد. انتظار این بود که حداد به عنوان ناظر این بازی برخورد جدی تری انجام دهد. او خودش می دید که چندین بار لیزر انداختند و به شهرام محمودی و چند بازیکن دیگر ما توهین کردند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه تاکید کرد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما حاشیه‌ها در نتیجه بازی ما تاثیر گذار بود. از حق نگذریم آنها هم خوب بازی کردند و پیروزی نوش جانشان. ما هم سعی می کنیم شرایط در بازی برگشت بهتر باشد. بالاخره یک بازیکنی که برای کشورش زحمت کشیده است نباید اینطور آماج حملات روانی قرار گیرد. بازیکنی مثل موسوی، محمودی و ظریف برای کشورشان زحمت کشیده‌اند. اگر قرار باشد هر بازیکنی از هر تیمی برود به او توهین شود که درست نیست. باید یکبار برای همیشه جلوی این موارد را بگیرند. باید قانون را اجرا کنند.

وی تاکید کرد: بازی ها هنوز حساس نشده است. تازه هفته اول هستیم. مطمئن باشید شرایط هر چه جلوتر برود سخت تر می شود. در پلی آف اگر اینطور باشد که هیچ تیمی نمی تواند حاشیه امنیت داشته باشد. ناظرها باید برخورد قوی تری داشته باشند. من انتظار داشتم ناظر بلند شود و میکروفن را در دستش بگیرد و شرایط سالن را مدیریت کند.

کارخانه با انتقاد از داوری بازی گفت: فیلم بازی موجود است. اشتباهات داوری کاملا تاثیر گذار بود. ما در دو ست با اختلاف دو امتیاز باختیم. داور هم چهار امتیاز به ضرر ما قضاوت کرد و حریف بازی را برد. الان تاوان این باخت را چه کسی می دهد؟ اگر داور اشتباه می‌کند باید مربی و بازیکن جواب بدهند؟

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: با این شرایط حق تیم های تهرانی خورده می شود. اگر شرایط کنترل نشود، خیلی سخت تر می شود. باید به این موضوع رسیدگی شود. یک تیم شهرستانی دوبار میزبان پلی آف است و این خیلی نگران کننده است. باید این بداخلاقی ها جدی گرفته شود. قطعا ما به صورت مکتوب اعتراض می کنیم. از حداد به عنوان ناظر انتظار بیشتری داشتیم. من شخصا با او صحبت کردم اما بدترین رفتار را انجام دادند. لیزر انداختند و به او اعتراض کردم اما هیچ عکس عملی انجام نداد. اگر چنین مواردی جدی گرفته نشود، فدراسیون در ادامه لیگ به چالش می خورد. زمانی می توانیم لیگ را مدیریت کنیم که آرامش داشته باشد.