• به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست یک بر صفر سایپا مقابل ذوب آهن گفت: اگر بازیکنان ما تمریناتی را که در هفته گذشته انجام دادیم را در میدان مسابقه پیاده می‌کردند ما بازنده نمی‌شدیم. در شروع مسابقه با ذوب آهن برخی از بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و مثل بازی‌های قبل نبودند و در نهایت تجمع بازیکنان ذوب آهن در زمین خودی و استفاده از ضدحمله باعث شد که این بازی را ببازیم.

وی ادامه داد: فوتبال ادامه دارد و ما چهار روز دیگر باید مسابقه بدهیم. برای همین باید سریع‌تر شرایط تیم را برای بازی با تراکتورسازی مهیا کنیم. در این مسابقه ما میهمان تراکتورسازی هستیم و در جام حذفی تراکتورسازی میهمان ماست.

پورغلامی در مورد فحاشی تماشاگران ذوب آهن اصفهان گفت: من واقعا از رفتار تماشاگران اصفهان متعجب شدم. فصل گذشته نیز وقتی به اصفهان رفتیم در فولادشهر به ما بی‌احترامی شد. آن زمان این اتفاقات تکذیب شد. واقعا تعجب می‌کنم که چرا تماشاگران اصفهانی با ما اینگونه رفتار کردند زیرا ما با آنها مشکلی نداشتیم. جواد نکونام هم مورد بی‌احترامی تماشاگران ذوب آهن قرار گرفت. او کاپیتان تیم ملی بوده و سال‌ها برای فوتبال این کشور بازی کرده و زحمت کشیده است.

وی افزود: واقعا نمی‌دانم چرا تماشاگران اصفهانی چنین رفتاری را کردند. مجید جلالی دیروز حتی از روی نیمکت تیم ما هم بلند نشد. گاهی اتفاق می‌افتد که فردی تماشاگران را تحریک می‌کند و آنها نیز واکنش نشان می‌دهند اما ما واقعا هیچ رفتاری نکرده بودیم که شایسته شنیدن توهین باشیم.