به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس پرویز مظلومی در حاشیه تمرین استقلال اظهار داشت: با موجودی که داشتیم تمرینات خوبی انجام دادیم یک سری از بازیکنان مصدوم هستند کرار هنوز نیامده است. 3 بازیکن بزرگسالان داریم و اسماعیلی هم که بینی شکسته تحویل داده شده است یک بازیکن هم در تیم امید داریم. انگیزه خوبی داریم که 3 امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: چند روز است که آنها را نمی‌بینیم چشمی را فکر نمی‌کنم ببینم. در هر صورت وظیفه ما تعامل با تیم ملی است که امیدوارم دو طرفه باشد.

وی در مورد وضعیت کرار گفت: باشگاه مشخص می‌کند که قرار است منزلی برای او تهیه شود روی او حساب باز کردیم اما اگر بخواهد این گونه ادامه داشته باشد به مشکل می خوریم که برای کرار هم خوب نیست.

سرمربی استقلال در مورد رفتن سرپرست باشگاه یادآور شد: افشارزاده زحمت زیادی می‌کشد در اطلاع رفتن او نیستم. امیدوارم فعالیت او ادامه داشته باشد. در هر صورت هر کسی می‌آید امیدواریم که در اختیار باشگاه باشد و خوب عمل کند. امیدواریم افشارزاده بماند اما شرایط گویا مهیا نیست. امیدواریم هر کسی می آید مشکلات را حل کند زیرا آینده خوبی در انتظار تیم است.

وی در مورد اینکه آیا با نبود برخی بازیکنان می‌توانند مقابل پدیده به برتری دست یابند گفت: ما بر اساس غیبت بازیکنان تمرینات خود را انجام می‌دهیم. می‌توانیم مقابل پدیده با همین بازیکنان پیروز شویم همین بازیکنان مقابل راه آهن بازی کردند.

مظلومی در مورد تعطیلی لیگ گفت: موافق تعطیلات نیستیم این مسئله تیمها را اذیت می کند اما تابع هستیم نمی دانم چگونه برنامه ریزی شده است. این تعطیلات برای تیم ملی و باشگاه ها مضر است. اگر بازیکنان در کوران مسابقات باشند عملکرد بهتری دارند به هر حال کی روش هم حق دارد دنبال هدف خودش است اما باشگاه‌ها لطمه می خورند از طرفی تعطیل می کنند از طرفی هم بازی ها فشرده برگزار می کنند.

وی در مورد اینکه آیا بازی با عمان را دیدید تصریح کرد: خیر بازی را ندیدم و در مورد تیم ملی صحبت نمی‌کنم اما باید این را بدانیم که در تیم ملی جوانگرایی شده است باید فرصت داده شود. درست است انتقاداتی می‌کنیم اما زمان می خواهد. باید از گروه ساده راحت صعود کنیم اما در مرحله بعدی شرایط دشوارتر می‌شود. باید تیم را قوی تر کنیم اگر این گونه باشد کارمان سخت خواهد شد.

مظلومی در مورد بازی امروز که به یاد نوروزی برگزار می‌شود گفت: دعوت کردند و وظیفه داریم که شرکت کنیم. درست است که بازیکن تیم رقیب ماست اما برای زنده یاد نگه داشتن او وظیفه داشتیم در مراسم حاضر شویم.