به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس هرائر مگویان مدافع ارمنی تیم فوتبال استقلال به دلیل اینکه باشگاه در پرداخت مطالباتش بد قولی کرده است درحالی که به تیم ملی کشورش اعلام کرده بود نمی خواهد برای تشدید مصدومیت برای بازی های تیم ملی به ارمنستان بیاید به دلیل اینکه امروز چکش پاس نشد به ارمنستان رفت و اعلام کرده باید مطالباتش پرداخت شود تا به ایران بازگردد.

در این زمینه ادموند اختر که مدیر برنامه های این بازیکن است به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: بازیکن خارجی وقتی به ایران می آید پول می خواهد. به گواه کارشناسان و هواداران استقلال هم مگویان یکی از خارجی های خوب استقلال بوده است. او بازیکن تیم ملی کشورش است آیا درست است که پولش را نمی دهند؟

وی افزود: چک او برای امروز بوده و پاس نشده است. نه تنها برای فصل جدید پولی به او نداده اند قرار بوده تیرماه 30 درصد پول سال گذشته اش را هم بدهند که آن را هم پرداخت نکرده اند. در نتیجه ما هم تصمیم گرفتیم به گونه ای رفتار کنیم که باشگاه استقلال هم ضرر نکند. اگر مطالبات او پرداخت شود که می آید وگرنه بهتر است که از تیم جدا شود.

اختر ادامه داد: مگویان به تازگی بهبود پیدا کرده است و مشکلی ندارد اما در بازی با راه آهن کادرفنی صلاح دید از او استفاده نکند او برای اینکه مصدومیتش تشدید نشود به فدراسیون کشورش اعلام کرده بود برای بازی های مقدماتی جام جهانی به ارمنستان نمی رود اما وقتی دید پولش را ندادند به ارمنستان رفت و گفت اگر مطالباتش را بدهند باز می گردد.

وی تاکید کرد: به مگویان نیم درصد قراردادش را هم نداده اند. شاید اگر او هم عراقی بود تا الان پولش را گرفته بود. وقتی باشگاه نمی تواند به تعهداتش عمل کند همکاری فایده ندارد.