به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا علی‌رضا اژدری‌زاده درباره دیدار تیمش مقابل ایثار جیرفت اظهار کرد: بازی تمرینی خوبی بود و می‌تواند محرک خوبی برای بازیکنان جوان تیم باشد. بازی با کیفیتی را به نمایش گذاشتیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این پیروی پر گل می‌تواند عاملی برای موفقیت فولاد در لیگ‌برتر باشد، گفت: مطمئنا بازیکنان‌مان انرژی خوبی را به دست آوردند. این بازی می‌تواند شروع خوبی برای تداوم پیروزی‌های فولاد باشد. لازم بود که در این بازی گل‌های زیادی را به ثمر برسانیم. امیدوارم این پیروزی ادامه‌دار باشد.

وی نرفتن دراگان اسکوچیچ به کشورش در تعطیلات لیگ را به دلیل دل‌نگرانی او دانست و افزود: دل نگرانی او از نتایج به دست آمده در لیگ برتر بود. این نتایج برای او غیر قابل پیش‌بینی بود و ترجیح داد در اهواز بماند و تمرینات را با جدیت دنبال کند. البته تیم‌ها به تازگی لیگ را شروع کرده بودند و نیاز به تعطیلات بلند‌مدت نبود.

اژدری‌زاده در ادامه در مورد انتشار قرارداد‌ها توسط سازمان لیگ، تصریح کرد: به نظرم این کار هیچ اشکالی ندارد و می‌تواند به شفا‌ف‌سازی در فوتبال کمک کند. در چند سال گذشته پرداختی‌ها در لیگ برتر منطقی نبوده و با این کار می‌توان از هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد. گاهی اوقات میان سطح فنی واقعی بازیکن و مبلغ دریافتی او اختلاف فاحشی وجود دارد. با این کار میزان مبلغ دریافتی بازیکنان مشخص می‌شود.

مدیرعامل فولاد با ابراز امیدواری از کسب نتایج خوب در لیگ پانزدهم، گفت: در حال حاضر اکثر باشگاه‌های ایران با مشکل بودجه و عدم درآمدزایی مواجه هستند و با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. امیدوارم بحث درآمدزایی در فوتبال بر طرف شود.