به گزارش پارس،علی اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص اولین برد پرسپولیس در لیگ برتر،‌ جذب اسپانسر برای پرسپولیس و مسائل دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:
 
فارس: بعد از حمایت‌هایی که هیأت مدیره و شخص شما از برانکو انجام دادید، پرسپولیس روز گذشته اولین برد خود را در اهواز به دست آورد.
 
به هر حال این یک کار کارشناسی بود و ما در هیأت مدیره از سرمربی تیم حمایت کردیم چرا که همه کارشناسان معتقد بودند که بازیکنان و کادر فنی خوبی در پرسپولیس وجود دارند و بحث بدشانسی و مسائل داوری باعث شده بود که در نتیجه‌گیری موفق نباشیم اما روز گذشته با وجود هوای گرم اهواز و فشاری که روی بچه‌ها وجود داشت اما بازیکنان سربلند از بازی بیرون آمدند و ما هم مثل هواداران خوشحال شدیم. به هر حال کادر فنی، مدیریت، بازیکنان و هوادارن که رکن اصلی باشگاه پرسپولیس هستند همه با هم یک تیم هستیم و حتی دیدید که یک هوادار عزیز هزینه هواداران در اهواز را تقبل کرد و نشان داد که هواداران هم خودشان را عضو باشگاه پرسپولیس می‌دانند.
 
فارس: این نوید را به هواداران می‌دهید که روزهای خوب پرسپولی در راه باشد؟
 
با توجه به اینکه ما به اصل تیم بودن اعتقاد داریم و با این رکن جلو می‌رویم قطعاً روزهای خوبی در لیگ برتر پیش روی پرسپولیس است و به هواداران نوید می‌دهیم که منتظر روزهای خوب باشند.
 
فارس:‌در تعطیلی لیگ آیا برنامه خاصی برای پرسپولیس در نظر دارید؟
 
به هر حال کادر فنی تقویم سال را قطعاً در نظر دارد و برنامه‌ای هم بر همین اساس به باشگاه داده شده و ما بر اساس همین برنامه جلو می‌رویم به هر حال بازی‌های پیچیده و سختی پیش روی پرسپولیس است و باید همه با هم دست به دست جلو برویم.
 
فارس: بحث اسپانسر پرسپولیس به کجا رسید؟
 
به هر حال ما در حال مذاکره هستیم اما مذاکرات ما پیچیده پیش می‌رود اما ما با همین شرایط مذاکراتمان را ادامه می‌دهیم و هواداران هم دعا کنند تا کارها به خوبی انجام شود.
 
فارس: متنی که حسین هدایتی در اینستاگرام خود منتشر کرده بود باعث حواشی زیادی شد، هرچند که بعداً عنوان شد که منظور او در این نوشته شما نبودید.
 
بله عنوان شد که مخاطب آن نوشته من نبودم اما من اعتقاد دارم نوشته‌ای که منتشر شد نوشته خوبی نبود و هرکسی هم که این نوشته را خواند همین نظر را داشت. به هر حال هرکسی نقشش در پرسپولیس مشخص است و از همه می‌خواهم که خودشان را عضو تیم و عضو باشگاه بدانند. پرسپولیس بیش از هرچیز به آرامش نیاز دارد و نباید با برخی کارها ایجاد استرس کرد این مسائل در نهایت به خودمان بر می‌گردد چرا که حاشیه‌ها باعث می‌شود نتیجه نگیریم.
 
فارس: شماره حسابی در سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شده تا هواداران کمک‌های نقدیشان را به این شماره حساب بریزند. در این خصوص هم صحبت می‌کنید؟
 
به هر حال دیدید که یک هوادار عزیز هزینه‌های حضور هواداران در اهواز را تقبل کرد و حتی از آنها خواستیم که مصاحبه کند اما گفت که پرسپولیس را دوست دارد و به دنبال مطرح شدن نیست در همین رابطه ما شماره حسابی در سایت باشگاه اعلام کردیم تا هواداران خودشان به تیم کمک کنند. شک نکنید که اگر هواداران خودشان به پرسپولیس کمک کنند دیگر نیازی به اسپانسر هم نداریم. البته به نظر من مسائلی که در فضای مجازی منتشر می‌شود باید در راستای حمایت از پرسپولیس باشد و تخریب کردن کمکی به پرسپولیس نمی‌کند از طریق خبرگزاری فارس اعلام می‌کنم که اگر هر هوادار مبلغ ناچیز 5 هزار تومان به حساب باشگاه بریزد دیگر نیازی به اسپانسر نداریم. شماره حساب باشگاه مشخص است و به هیچ عنوان کسی نمی‌تواند پولی که به حساب باشگاه می‌آید را در راه دیگری خرج کند. اگر هم قبلاً مشکلاتی بوده به این دلیل بود که برخی پول‌ها به حساب باشگاه نمی‌آمد اما اگر هواداران به حساب باشگاه بریزند برای خرج کردن ریال به ریال آن نظارت وجود دارد که هواداران مطمئن باشند که پولی که به حساب باشگاه می‌ریزند در جای دیگری خرج نمی‌شود. حتی فردی می‌خواست به پرسپولیس کمک مالی کند که من به او گفتم پول را به من نده بلکه به حساب باشگاه بریز چرا که وقتی پول از مجرای قانونی به پرسپولیس می‌آید بدون نظارت آن را نمی‌توان خرج کرد.
 
فارس: در مورد جدایی‌تان از صندوق حمایت از پیشکسوتان هم صحبت کنید.
 
به هر حال از صنعت حمایت از پیشکسوتان جدا شدم تا تمام وقت در اختیار پرسپولیس باشم. مدیرعامل شدنم هم پروسه‌ای دارد اما من الآن در خدمت پرسپولیس هستم.
 
فارس: شایعه‌ای شده که محمود گودرزی وزیر ورزش در اوایل دهه 80 معاون شما در ساپکو بوده و به همین دلیل از شما برای فعالیت در پرسپولیس حمایت می‌کند. آیا این مسئله را تأئید می‌کنید؟
 
این حرف درستی نیست به هر حال ما با هم همکاری‌های مشترکی داشتیم و آشنایی من و محمود گودرزی به اوایل زمان جنگ بر می‌گردد آن زمان او یک معاون پژوهشی مرحوم داودی رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی اوایل انقلاب بود و ما با هم همکاری می‌کردیم و سپس من به مسئله صنعت وارد شدم و با هم کارهای مشترکی انجام دادیم و الآن هم که گودرزی وزیر ورزش است من در خدمت او هستم به هر حال ما سال‌هاست با هم آشنا هستیم و کارهای مشترکی با هم انجام دادیم.
 
فارس: با توجه به حاشیه‌هایی که به وجود آمده اگر حسین هدایتی بخواهد باز هم به پرسپولیس کمک کند منعی در این رابطه وجود ندارد؟
 
ببینید من هدایتی را حاج حسین و او هم مرا حاج علی صدا می‌کند و سال‌هاست که همدیگر را می‌شناسیم. او به عنوان یک هوادار به پرسپولیس کمک‌هایی کرده و الآن هم بخواهد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. ما از همه هواداران خاص پرسپولیس می‌خواهیم به تیم کمک کنند واز آنها تشکر می‌کنیم.
 
فارس: در پایان اگر صحبت خاصی دارید، بگویید.
 
امیدوارم هواداران عزیز پشتیبان و یار اصلی پرسپولیس باشند و نتیجه‌گیری تیم هم دل شادی برای همه ماست. امیدوارم آنها به باشگاه کمک کنند تا دیگر احتیاجی به کمکی نداشته باشیم.