به گزارش پارس به نقل از تسنیممهدی کیانی در مورد اولین برد گسترش فولاد در لیگ برتر گفت: ما در سه بازی ابتدایی هم نمایش خوبی داشتیم و باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. خدا را شکر که در همین بازی با سیاه‌جامگان اولین برد را به دست آوردیم، آنهم در شرایطی که باید با گل‌های بیشتر حریف را شکست می‌دادیم. نمی‌خواهم بی‌جهت از تیم‌مان تعریف کنم، اما مطمئن باشید گسترش حریف سرسختی برای تیم‌های لیگ برتری خواهد بود.

وی در ادامه در واکنش به اظهارات رسول خطیبی علیه فراز کمالوند که در نهایت منجر به شکایت کمالوند از سرمربی پیشین سیاه‌جامگان شد، تأکید کرد: نباید چنین مسائلی مطرح شود. این چیزها برای فوتبال ما خوب نیست. ما قبل از این بازی برای احترام گذاشتن به کمالوند که تازه پدرش را از دست داده بود قرار نبود دسته گل به زمین ببریم. اصلاً قرار نبود به سمت خطیبی برویم، ولی او به ما گفت که با دسته گل به سمت سرمربی حریف برویم.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خاتمه تصریح کرد: نمی‌دانم چرا خطیبی آن حرف‌ها را زد و این در حالی است که در بازی هم اتفاق خاصی نیفتاده بود. ما تیم برتر میدان بودیم و حتی باید با گل‌های بیشتری سیاه‌جامگان را شکست می‌دادیم.