به گزارش پارس به نقل از کاپمحمد نصرتی که بعد از سقوط پیکان به لیگ دسته یک سکوت کرده بود در گفت و گو با خبرنگار کاپ درباره مسائل مختلف صحبت کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

*از سقوط پیکان شروع کنیم. فکر می کردی اینطور شود؟

تیم پیکان از ابتدای فصل نفرات خوبی را به خدمت گرفت و هرگز تصور نمی کردیم به لیگ دسته اول سقوط کنیم اما شرایط آنطور که باید نبود و ثابت شد که فقط با جذب ستاره ها نمی توان موفق بود. در فوتبال مسائل دیگری هم اهمیت دارد که باید به آنها بپردازیم. البته بدشانسی هایی نیز گریبانگیر ما شد. مشکل اصلی تیم ما در گل زدن بود و در نهایت هم به سقوط تیم منجر شد هرچند که هنوز رای کمیته استیناف صادر نشده و منتظر این اتفاق هستیم.

*چقدر امیدواری پیکان در لیگ برتر بماند؟

من واقعا دوست دارم این اتفاق بیفتد چراکه این تیم از نظر امکانات در شرایط خوبی قرار دارد و مدیران محترمی هم در آنجا فعالیت می کنند. به نظر من حق پیکان است که در لیگ برتر بازی کند. 

*بعد از پایان لیگ چهاردهم خیلی ها از حضور تو در تراکتورسازی صحبت می کردند اما این اتفاق رخ نداد.

در نیم فصل گذشته تیم تراکتورسازی مرا می خواست و حتی دو بار به باشگاه پیکان برای جذب من نامه زدند اما پیکانی ها مخالف جدایی ام بودند و قبول نکردند که از این تیم بروم. در پایان فصل صحبت های ضمنی با مسئولان تراکتورسازی انجام دادم اما پیشنهاد آنها محکم نبود و احساس کردم تونی اولیویرا مرا نمی خواهد. به هر حال به نظر او احترام می گذارم و امیدوارم تیم تراکتورسازی موفق باشد.

 *چه شد که به گسترش فولاد پیوستی؟

زمانی که در تیم های پایه ای پاس حضور داشتم فراز کمالوند زحمات زیادی برایم کشید و از همان زمان رابطه دوستانه نزدیکی با هم داشتیم. کمالوند مرا خواست و با توجه به شرایط باشگاه گسترش فولاد و امکانات خوبی که مدیریت این باشگاه به ویژه زنوزی، مالک گسترش فولاد، فراهم آورده اند تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. از انتخابم بسیار راضی هستم و خوشحالم که سال بعد در این تیم بازی می کنم. از طرف دیگر حضور برخی دوستان قدیمی ام در گسترش فولاد مزید بر علت شد تا برای داشتن یک فصل خوب برنامه ریزی کنم. امیدوارم بتوانم به مردم خطه آذربایجان خدمت کنم.

*با حضور تو، اسدی و کیانی، هر سه کاپیتان تراکتورسازی در لیگ برتر، به گسترش فولاد پیوسته اند. در این خصوص صحبت کن.

واقعیت این است هر فوتبالیستی دوست دارد علاوه بر اینکه فوتبالش را دنبال می کند زندگی اش در آسایش باشد. من، مهدی کیانی و اسدی چند سال در تبریز حضور داشتیم و در این شهر راحت بودیم. با توجه به شرایط زندگی مان تصمیم گرفته ایم در گسترش فولاد بازی کنیم و این موضوع را باید به فال نیک گرفت. 

*خیلی ها اعتقاد دارند بازیکنان ضدتراکتورسازی در گسترش فولاد جمع شده اند، این موضوع را قبول داری؟

به هیچ عنوان اینطور نیست. همه ما دوست داشتیم در تراکتورسازی بمانیم اما شرایط مهیا نبود. من حتی سال گذشته هم می خواستم با این تیم تمدید کنم ولی نظمی برای پرداخت پولم گروکشی کرد و نمی توانستم این شرایط را تحمل کنم. سایر بچه هایی که قبلا در تراکتور حضور داشتند و الان به گسترش آمده اند همین شرایط را داشتند. بی تردید مجموعه گسترش فولاد به دنبال سربلندی فوتبال آذربایجان است و اینکه تراکتورسازی موفق باشد جزو آرزوهای همه ماست. تراکتورسازی تیم پرطرفداری است و همه دوستش دارند. قطعا همه ما می خواهیم پول حلال به خانه ببریم و به هیچ عنوان هدفی مبنی بر فعالیت علیه تراکتورسازی نداریم. 

*با توجه به رابطه خوبت با برانکو از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتی؟

من فقط یک بار با نژادفلاح صحبت کردم اما هیچ حرفی با برانکو نزدم و پیشنهاد رسمی از این تیم به دستم نرسید. 

*گفته می شود میانگین سنی تیم گسترش فولاد بالاست. 

تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد. من 33 ساله هستم، مرتضی اسدی 35 سال دارد و چند بازیکن 28،29 ساله داریم. در کنار اینها بازیکنانی داریم که قطعا با نیروی جوانی شان می توانند به تیم کمک کنند. دیروز دیدم که فراز کمالوند گفته بود پدیده لیگ را او رو می کند و قطعا همین طور است. بازیکنی مثل رضا کریمی که 16 سال دارد و بی تردید یکی از بهترین هاست. 

*به نظرت گسترش  فولاد چه رتبه ای در لیگ پانزدهم به دست می آورد؟

من نمی خواهم در این خصوص حرف بزنم اما بی تردید سال بسیار خوبی برای ما خواهد بود.