به گزارش پارس به نقل از کاپمجید نامجومطلق در رابطه با حضورش در مراسم قرعه کشی لیگ برتر اظهار داشت: مراسم خوبی بود. به نظرم با شیوه جدیدی که سازمان لیگ در نظر گرفته قرعه کشی مسابقات خیلی شفاف در حضور نمایندگان تیم ها برگزار می شود. 

وی درباره اینکه گفته می شود او به جای فرهاد مجیدی که ار حضور در این مراسم انصراف داده در قرعه کشی حاضر شده عنوان کرد: من از این مسائل خبر ندارم و نمی دانم گزینه اول برای حضور در این مراسم بودم یا دوم. از سازمان لیگ با من تماس گرفتند و گفتند چنین مراسمی هست و ما دوست داریم شما هم حضور داشته باشید. من هم که به احترام اهالی فوتبال این دعوت را پذیرفتم.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه برخی رسانه ها مدعی شدند کریمی از اتفاقات بعد از مراسم قرعه کشی ناراحت شده تصریح کرد: من که هیچ ناراحتی ندارم و نمی دانم ناراحتی احتمالی کریمی هم از چه چیزی بوده است. در پایان مراسم اتفاق خاصی رخ نداد که بگویم کسی خوشحال شده یا ناراحت. به نظرم بیشتر از این دیگر به این مسائل نپردازیم. 

نامجومطلق درباره قرعه استقلال برای حضور در لیگ پانزدهم خاطرنشان کرد: فکر می کنم این قرعه کشی به نفع استقلال شد چون این تیم در 3 بازی اول خود کار سختی پیش رو ندارد و با توجه به اینکه آماده سازی خود را دیر شروع کرده می تواند برای بازی های سنگین تر آماده می شود. فکر می کنم دستم برای استقلال سبک بود و قرعه خوبی برای این تیم از گلدان بیرون آوردم.

وی در خصوص برخی انتقادات نسبت به اینکه اکثر مهمانان این مراسم فوتبالی نبودند بیان داشت: اولا من نباید درباره مهمانان مراسم پاسخگو باشم، ثانیا نیز من هر که را در این مراسم دیدم جزو اهالی ورزش و فوتبال بود. از همان ابتدا تا پایان مراسم چشم فقط به کسانی می خورد که همیشه در فوتبال بودند. نمی دانم این انتقادات برای چیست. 

پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم در آستانه شروع لیگ برتر تاکید کرد: استقلال با اینکه دیر شروع کرد اما توانست در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد. استقلال کارش را از برخی تیم های دیگر دیرتر شروع کرده و همین ممکن است مشکلاتی را برای این تیم به وجود آورد. اما آنطور که من اطلاع دارم این تیم تمریناتش را به صورت منظم پیگیری می کند و امیدوارم تا شروع لیگ برتر به شرایط آرمانی برسد. 

نامجومطلق در پاسخ به این سوال که بعد از حضور مظلومی صحبتی با او درباره حضور در کادر فنی استقلال شده یا خیر یادآور شد: خیر، هیچ صحبتی با من نشد. چون من گفتم دیگر به عنوان دستیار در هیچ تیمی کار نمی کنم. البته بعد از اینکه مظلومی سرمربی شد من دیگر به استقلال فکر نکردم و از چند تیم دیگر لیگ برتری پیشنهاد داشتم که به آنها به توافق نرسیدم. پیشنهاد سیاه جامگان و استقلال اهواز را به دلیل برخی مسائل رد کردم و فعلا وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست. 

وی درباره اینکه گفته می شد نامش به عنوان نمایشی در میان گزینه های سرمربیگری استقلال قرار گرفته بود، توضیح داد: این تصور برخی افراد است که متاسفانه آن را در رسانه ها هم مطرح کردند اما نظر من اصلا این نیست چون من هم مثل سایر گزینه ها برنامه ام را به باشگاه دادم و در نهایت تصمیم بر این شد که مظلومی به عنوان سرمربی انتخاب شود.

نامجومطلق در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می کنید بالاخره روزی می توانید به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شوید، گفت: این موضوع بستگی به شرایط دارد. من هم به عنوان یک استقلالی دوست دارم که یک روز هدایت این تیم را برعهده داشته باشم. اما قطعا زمانش از الان مشخص نیست.