به گزارش پارس به نقل از کاپ رامین رضاییان در خصوص اینکه هنوز قراردادش در سازمان لیگ ثبت نشده اظهار داشت: هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. تنها یک اشتباه بود که قرار شده ظرف امروز یا فردا به سازمان لیگ بروم و درباره آن موضوع توضیح بدهم تا مشکل برطرف شود.برگه فسخ قراردادم با راه آهن باید قبلا در سازمان لیگ ثبت می شد اما یک روز دیرتر این اتفاق افتاد. الان هم مشکلی نیست و خیلی زود برطرف خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حکم کمیته استیناف در رابطه با سقوط باشگاه راه آهن به لیگ دسته یک خاطرنشان کرد: از این موضوع واقعا ناراحت هستم. من و تمام بچه های تیم خیلی زحمت کشیدیم که این تیم را در جدول نگه داریم اما واقعیت این است تمام زحمات ما بر باد رفت و دیگر هم نمی شود کاری کرد چون باید به حکم قضایی تمکین کرد. اما امیدوارم شرایطی پیش بیاید که دوباره راه آهن بتواند به لیگ برتر بازگردد. 
رضاییان درباره تمرینات پرسپولیس بیان داشت: در حال حاضر تمرینات خوبی انجام می دهیم و فشار تمرینات هم بسیار بالاست. من از انتخاب پرسپولیس واقعا رضایت دارم و امیدوارم این تیم هر چه زودتر با بازیکنان خوبی که باشگاه جذب می کند کامل شود تا با تیمی کامل برای آماده سازی به اردو برویم.