به گزارش پارس به نقل از فارس  آتیلا حجازی که صبح امروز در باشگاه استقلال حاضر شده بود در این خصوص گفت: جلسه خاصی نبود بیشتر بحث گرفتن بازیکن و بستن تیم است، چون فرصت زیادی تا آغاز لیگ برتر باقی نمانده و یک ماه دیگر مسابقات شروع می‌شود.

وی ادامه داد: البته تمرینات استقلال از امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و برای بستن تیم باید هرچه سریعتر اقدامات لازم به عمل بیاید چون دیگر فرصتی باقی نمانده است.

حجازی در مورد اینکه آیا برای مربی‌گری در تیم استقلال به توافق رسید یا خیر گفت: هنوز مشخص نیست و یکی دو روز آینده در صورتی که یکسری از مسائل حل شود کارم را با آبی‌پوشان آغاز می‌کنم.

فرزند ناصر حجازی با بیان اینکه مسائل مالی برای حضورش در استقلال در اولویت قرار ندارد یادآور شد: اگر مسائل حل شد در خدمت هستم در غیر این صورت برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشورت‌های مظلومی با او در خصوص جذب بازیکن به نظر می‌رسد مربی‌گری او در استقلال قطعی شده است گفت: من وظیفه دارم به استقلال کمک کنم و چه باشم و چه نباشم این کار را انجام می‌دهم ضمن اینکه پرویز خان از من خواست تا به باشگاه بیایم و من هم هر کمکی از دستم بر بیاید دریغ نخواهم کرد ضمن اینکه پست برایم اهمیتی ندارد و اگر بتوانم کوچکترین کمکی هم به استقلال کنم برایم کافی است.