به گزارش پارس به نقل از کاپ رضا عنایتی پس از جلسه در باشگاه استقلال درباره اینکه آیا وضعیتش روشن شد یا نه اظهار داشت:برای تعیین تکلیف باید یک جلسه دیگر بگذاریم.من امروز با مظلومی صحبت کردم.او دوست دارد که من تصمیم را خودم بگیرم و بر عهده خودم گذاشت.به هر حال در یکی،دو روز آینده تصمیم می گیرم.

وی درباره اینکه گفته می شود مظلومی به او گفته ممکن است در ترکیب نباشد و به همین دلیل دوپهلو حرف می زند گفت:نه،اصلا درباره ترکیب هیچ صحبتی نشد.همانطور که گفتم مظلومی تصمیم را برعهده خودم گذاشت.
مهاجم فصل پیش آبی پوشان درباره اینکه آیا روز شنبه به تمرین استقلال می رود یا نه اظهار داشت:نه،من شنبه به تمرین نمی روم.باید ببینیم چه می شود.
وی درباره اینکه آیا پیشنهاداتی که از سایر تیم ها دارد در تصمیمش تاثیرگذار نیست گفت:اصلا تاثیرگذارنیست.
عنایتی درباره اینکه چرا این قدر دو پهلو حرف می زند و اینکه آیا برای جدایی اش توافق شد یا نه اظهار داشت:من به استقلال برگشتم که با استقلال خداحافظی کنم.با این حال جایی که هستی باید شما را بپذیرند ولی اینطور نباشد که به اجبار انجام شود و روی تحمیل باشد.
وی درباره اینکه آیا درباره دریافت مطالباتش با باشگاه استقلال صحبت کرد یا نه گفت:تا ظهور امام زمان قول دادند طلبم را بپردازند.اگر قرار بر جدایی از استقلال باشد باید تسویه حساب صورت بگیرد.
عنایتی درباره اینکه آیا نگران آینده خود نیست اظهار داشت:اصلا.من 4،5 پیشنهاد دارم.از این بابت نگرانی ندارم ولی دوست داشتم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم.با این وجود قول داده ام یک سال دیگر بازی کنم و بعد خداحافظی کنم.