به گزارش پارس به نقل از کاپ پیشکسوت پرسپولیس گفت:نژادفلاح به تمرین تیم های پایه آمد و دست مرا گرفت و به من گفت الان چه حرفی به بچه ها بزنم.

ضیا عربشاهی در خصوص صحبت های بهروز رهبری فرد مبنی بر اینکه وی در تیم های پایه از پدر بازیکنان پول می گرفت اظهار داشت: من بارها در این باره صحبت کرده ام. من دو سال سربازی ام را در پرسپولیس گذراندم و احتیاجی هم ندارم بیایم و در جایی که شان و منزلتم نیست به عنوان مسئول تیم های پایه پرسپولیس کار کنم. 
وی ادامه داد: خدا را شکر می کنم تا الان با هیچ کدام از پدران بازیکنان صحبتی نکرده ام و اجازه هم نداده ام اصلا به تمرین بیایند. اما متاسفانه خود رهبری فرد اینقدر کارش درست است که حساب ندارد؛ بردن تیم ها به کرمانشاه، گرفتن پول های آنچنانی از طرف مقابل در همان کرمانشاه. متاسفانه ایشان شده است عروسک خیمه شب بازی یکسری از آقایان است و من به یک عروسک خیمه شب بازی پاسخی ندارم. 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من بارها با بهروز صحبت کرده ام. همین دو روز پیش که به باشگاه آمده بود  و به وی گفتم چرا اینقدر مصاحبه می کنی اما در جواب گفت من اصلا این حرف ها را نمی زنم و نمی دانم چه کسانی با من مشکل دارند. اما ببینید من بارها به مرتضی فنونی زاده گفته ام جایگاه شما در تیم های پایه نیست و بروید برای خود تیم پیدا کنید. خدا را شکر می کنم که ما دو سال در این تیم مثل سرباز خدمت کردیم و بهترین نتیجه را هم گرفتیم. اما از قدیم این ضرب المثل بوده که شنونده باید عاقل باشد. من بازیکنی داشته ام که کفش فوتبال نداشته اما برایش تهیه کردم. بازیکنی راهش دور بوده هزینه رفت و آمدش را از جیب دادم. متاسفم که این آقا الان شده بازیکن تیم فوتبال 98. من می خواهم یک سوال بپرسم؛ آقای رهبری فرد! شما از کجای فوتبال سال 98 در رفتید که الان در این تیم حضور دارید؟ 
عربشاهی در خصوص اینکه آیا هنوز هم با تیم پایه های پرسپولیس همکاری دارد یا خیر، عنوان کرد: مثل اینکه قرار است مربیان همان مربیان سال گذشته باشند اما نکته اینجاست که من دیگر نمی خواهم با تیم های پایه کار کنم چون حرف و حدیث بسیاری در آن وجود دارد. البته یکی، دو تیم لیگ یکی هم برای سرمربیگری به من پیشنهاد دادند که در حال بررسی آنها هستم. 
وی تصریح کرد: بگذارید خاطره ای برای شما تعریف کنم. من اسم پسر نژادفلاح را به احترام سه شهیدشان رد کردم و آوردم در تیمم بازی کند ولی از روزی که نژادفلاح مدیرعامل باشگاه شد حتی یک بار هم من با وی تماس نداشتم ولی بهروز رهبری فرد از صبح تا شب دنبال حسین هدایتی می گردد و هر کسی که در باشگاه باشد او به همان طرف می چرخد و تنها حمید سیاسی بود که این آقا را اصلا تحویل نگرفت. 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص هیات مدیره جدید بیان داشت: به نظرم نژادفلاح اصلا مدیریت کردن بلد نبود. یک روز او به تمرین تیم های پایه آمد و دست مرا گرفت و به من گفت الان چه حرفی به بچه ها بزنم. گفتم برو وعده و وعید بده چون الان پولی نداری بدهی. ایشان به حرف های من گوش نمی داد و به نظرم اصلا در قواره باشگاه پرسپولیس نبود. 
عربشاهی در پایان گفت: رهبری فرد اینقدر کوچک است که به حساب نمی آید اما من دیگر امسال در تیم پایه نیستم و این تیم های پایه ارزانی امثال رهبری فرد باشد.