به گزارش پارس به نقل از کاپ سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:نژادفلاح به زیر دست هایش توهین می کرد و می گفت شماها فالگوش های باشگاه هستید.
محمود خوردبین در خصوص انتقادات تندی که نسبت به محمدحسین نژادفلاح مطرح کرده بود اظهار داشت: در مصاحبه قبلی هم گفتم به پرسپولیسی ها بابت رفتن نژادفلاح تبریک می گویم اما اینجا باید حرفم را تصحیح کنم. این اتفاق بزرگ را به کل ملت ایران و حتی جامعه بشرت تبریک می گویم. فکر می کنم در ایام ماه مبارک رمضان خداوند به ما یک عیدی بزرگ داد که این فرد از پرسپولیس جدا شد.
وی درباره اینکه چرا در طول 4 ماه اخیر نسبت به این موضوع سکوت اختیار کرده بود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس شرایط بحرانی و خاصی داشت و نمی توانستم در این شرایط باری بر مشکلات تیم بیفزایم. در این 4 ماه به اندازه کل این 40 سال زجر کشیدم و کارم به جایی رسید که زخم معده گرفتم و روزی یک بسته قرص مصرف می کنم. تمام این افتخارات به خاطر کارنابلدی محمدحسین نژادفلاح بود که نه خودش می توانست امور را پیش ببرد و نه اجازه می داد دلسوزان و عاشقان پرسپولیس به باشگاه کمک کنند. 
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه نژادفلاح چندی پیش به صورت غیرمستقیم از عملکرد او در بحث پیراهن های تیم و یکدست بودن آنها انتقاد کرده بود بیان داشت: وقتی او به عنوان مدیرعامل نمی توانست به من به عنوان سرپرست تیم پیراهن برساند چه باید می کردم؟ من 30 درصد از قراردادم را که زمان سیاسی گرفته بودم خرج تیم کردم، خرج هتل کردم و خرج خرید میوه و ملزومات دیگر کردم. دیگر پول نداشتم بروم از جیب برای تیم پیراهن بخرم. تیم بارها و بارها شب بازی هتل نداشت و باید ریش گرو می گذاشتیم تا آواره نشویم.نژادفلاح دوست داشت ضعف خود را به گردن این و آن بیندازد. او به هر کسی می خواست تهمت می زد و الفاظ رکیک نسبت می داد.
خوردبین ادامه داد: برای اولین بار می خواهم ماجرایی را باز کنم و آن این است که روزی یکی از مدیران سابق پرسپولیس را دیدم و او به من گفت نژادفلاح گفته خوردبین دزد است. جالب اینجا بود که همان فرد به این آقا گفته بود من تجربه سال ها کار با خوردبین را داشته ام و هرگز نمی توانم چنین ادعایی را بپذیرم. هرچند نژادفلاح هرگز این جسارت را نداشت که در حضور من چنین حرف هایی بزند چون او را جر می دادم.او به زیر دست هایش توهین می کرد و می گفت شماها فالگوش های باشگاه هستید.
وی عنوان کرد: من روزی، روزگاری از محمد رویانیان انتقاد می کردم. اخیرا او را دیدم و گفتم قربانت بروم کجایی من را حلال کن. شاید با او اختلاف نظر جدی در کار داشتم اما هرگز حرمت ها شکسته نشد و او به شدت به پیشکسوت احترام می گذاشتم نه مثل نژادفلاح که من را دیوانه کرد.به طور حتم اگر نژادفلاح می ماند من اولین نفری بودم که از پرسپولیس می رفتم.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سیدجلال حسینی با باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می شود او فقط برای یک شوی رسانه ای به باشگاه رفت تا مالیاتش پرداخت شود و قصد پیوستن به جمع سرخپوشان را ندارد تصریح کرد: من اینطور فکر نمی کنم. حسینی مصمم است در فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بپوشد و به نظر من، یاعلی او یاعلی واقعی است.
خوردبین در خصوص جلسه روز گذشته خود با طاهری گفت: با طاهری درباره برنامه ریزی اردو و تمرینات تیم صحبت کردیم. تصمیمات خوبی گرفته شد. اطمینان دارم پرسپولیس می تواند با آمادگی خوبی وارد لیگ پانزدهم شود.