به گزارش پارس به نقل از فارس حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در مورد اینکه علی‌اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق گفته که نمی‌داند کمیته صیانت از لیگ چیست و چه وظایفی دارد،‌گفت: در ماه مبارک رمضان بهتر است که احترام‌ها حفظ شود به خصوص احترام بزرگترها و امیدوارم به برکت این ماه عزیز برخی یاد بگیرند که به بزرگترشان احترام بگذارند.

وی ادامه داد: حوصله ندارم به هر تازه از راه رسیده‌ای آموزش بدهم و او را توجیه کنم. هر فعالیتی که سازمان لیگ که زیرمجموعه فدراسیون فوتبال است طبق مقررات و اصول انجام شود. رکن قضایی فدراسیون در سه بخش تعریف شده است و کمیته صیانت از لیگ هم به درخواست رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا و با ابلاغ آنها و تائید هیأت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکیل شده. ماموریت این کمیته هم مشخص است و برای فعالیتش نیازی به کسب اجازه از محمدزاده ندارد.

علیپور تصریح کرد: رکن قضایی فدراسیون فوتبال از اجزایی است که می‌تواند به سلامت لیگ و فوتبال کمک کند و هر جا نیاز باشد ما از رکن قضایی فوتبال کمک می‌گیریم. همانطور که از نهادهای نظارتی و سایر نهادها کمک می‌گیریم.اگر نیت محمدزاده هم خیرخواهانه باشد که قطعا هم این طور است هر وقت پرونده‌ای به کمیته اخلاق ارجاع شد آنها می‌توانند در دیوان تحقیقات و تحکیم به صورت مستقل آن را بررسی و حکم صادر کنند.کسی قصد ندارد در کار ایشان یا کمیته اخلاق دخالت کند. زیبنده جناب محمدزاده نیست که اثبات خود را در نفی دیگران جستجو کند.

وی افزود: برای آخرین بار یادآوری می‌کنم که حوزه فوتبال بسیار مهم و گسترده است و اگر محمدزاده و دوستانش تمام وقت خود را صرف آن کنند ممکن است زمان کم داشته باشند مگر اینکه نخواهند کار کنند.