به گزارش پارس به نقل از کاپ عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هیات مدیره پرسپولیس سال گذشته با حضور حمیدرضا سیاسی در تاریخ باشگاه پرسپولیس بی سابقه بود.

دکتر محمد زادمهر در خصوص جلسه اعضای هیات مدیره با دکترسجادی که قرار است ساعتی دیگر در وزارت ورزش برگزار شود اظهار داشت: امیدوارم مسائلی مانند سال گذشته پیش نیاید و همه ما از سال گذشته درس گرفته باشیم تا هیات مدیره جدید بتواند کارش را با موفقیت انجام دهد.
وی ادامه داد: مسائل مالی و بحث خصوصی سازی باعث شد تا پرسپولیس سال گذشته تحت الشعاع نمایندگان مخالف و موافق باشگاه قرار بگیرد و همین امر به ناکامی پرسپولیس انجامید اما چیزی که مشخص است در این مقطع فقط پرسپولیس ضرر خواهد کرد و باید قبل از هر چیز به این تیم فکر کرد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این خصوص که چه راهکاری اندیشیده اند تا پرسپولیس امسال با مشکل اسپانسر مواجه نشود و مانند سال گذشته چک های اسپانسر برگشت نخورد بیان داشت: باید باشگاه یک نماینده حقوقی و یک حسابدار ثابت داشته باشد تا در تمامی مسائل ریز و باعث شود کارها با برنامه ریزی انجام شود.
زادمهر درباره اینکه خیلی از اعضا جزو هیات مدیره سال گذشته هستند، خاطرنشان کرد: به نظرم هیات مدیره پرسپولیس سال گذشته با حضور حمیدرضا سیاسی در تاریخ باشگاه پرسپولیس بی‌سابقه بود. باشگاه پرسپولیس با حضور سیاسی کاملا در آرامش قرار داشت و همه بازیکنان هم به موقع پول هایشان را دریافت می کردند و به طور کلی فکر می کنم اگر حضور سیاسی در هیات مدیره و باشگاه پرسپولیس ادامه دار می‌شد مطمئنا باشگاه در شرایط بسیار ایده آلی قرار داشت.
وی عنوان کرد: فقط از خدا می خواهم اتفاقی که برای سیاسی افتاد باعث نشود دیگران پشیمان شوند و از این بترسند برای پرسپولیس کاری انجام دهند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا برای حضور دوباره سیاسی با وی صحبت می کند، بیان داشت: این را نمی دانم اما اگر ایشان بخواهد به پرسپولیس کمک کند ما استقبال می کنیم. باید ببینیم نظر خود سیاسی در این خصوص چیست.
وی در خصوص بحث انتخاب مدیرعامل گفت: در حال حاضر چند نفر کاندیدای این مساله هستند و ما باید با مطالعه دقیق روی یک نفر به جمع بندی برسیم. نژادفلاح هم برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و باید کارهای او نیز مورد بررسی قرار گیرد.
دکترزادمهر در پایان با اشاره به اظهارات جعفر کاشانی مبنی بر اینکه مدیرعامل باشگاه کسی باید باشد که مجری هیات مدیره باشد نه اینکه خودسر عمل کند، اذعان داشت: بله، با این صحبت کاملا موافقم. همه جای دنیا همین است و هیچ مدیرعاملی حق ندارد خودسرانه کاری انجام دهد. اگر قرار بر این باشد که مدیرعامل شخصا فکر کرده و انجام دهد پس اصلا نیازی به هیات مدیره نیست.