به گزارش پارس به نقل از کاپ پیشکسوت پرسپولیس گفت:فکر نمی کنم افشارزاده دیگر در استقلال بماند و در واقع همین حالا هم می توان گفت که دیگر در استقلال نقشی ندارد.
علی پروین در رابطه مذاکراتش با مسئولان وزارت ورزش برای اسپانسری بانک رسالت در پرسپولیس اظهار داشت: چند باری با مسئولان وزارت ورزش از جمله آقای سجادی دیدار داشتم. به هر حال ما پیشنهادی را از سوی بانک رسالت برای اسپانسر شدن در پرسپولیس در فصل آینده ارائه دادیم. با این حال به نظرم هنوز مذاکرات ادامه دارد و شاید چند جلسه دیگر را برگزار کنیم.
وی درباره اینکه گفته می شود عضویتش در هیات مدیره پرسپولیس قطعی شده، افزود: به هرحال این امکان وجود دارد. من همیشه در کنار پرسپولیس بودم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم کردم. این بار هم اگر قسمت باشد در پرسپولیس هستم اما هنوز هیچ چیزی درباره حضور من قطعی نشده است.
پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدارش با افشارزاده در زمان حضورش در وزارت ورزش تصریح کرد: همان دیروز که به وزارت ورزش رفته بودم، با افشارزاده ملاقات کردم. او جزو حوزه سرپرستی وزارت ورزش است و در انتخاب اعضای هیات مدیره و همچنین تصمیم گیری ها تاثیرگذار است. با او درباره وضعیت پرسپولیس و انتخاب اسپانسر صحبت کردیم.
وی درباره اینکه برخی از نقش مدیرعامل استقلال در تصمیمات کلان برای پرسپولیس انتقاد کرده اند، خاطرنشان کرد: افشارزاده رفیق 30 ساله من است و دلیلی نمی شود که صحبتهای من با او باعث انتقاد کسی شود. البته فکر نمی کنم افشارزاده دیگر در استقلال بماند و در واقع همین حالا هم می توان گفت که دیگر در استقلال نقشی ندارد چون باشگاه استقلال هم مراحل پایانی قراردادش با اسپانسر را پشت سر می گذارد.
پروین در خصوص احتمال کمک هدایتی به پرسپولیس گفت: نه، هدایتی دیگر از پرسپولیس و فوتبال کنار کشیده است. او اوضاع خوبی بعد از آن اتفاقاتی که در واگذاری ها رخ نداد، ندارد. حالا بگذارید ببینیم که کار به کجا می رسد و سپس شاید هدایتی هم تصمیم دیگری گرفت.
 وی در پایان درباره نگرانی هواداران پرسپولیس عنوان کرد: به هواداران این وعده را می دهم که در 7، 8 روز آینده همه چیز درست می شود. مسئولان وزارت ورزش پیگیر هستند و به زودی همه چیز مشخص می شود. در کل من نظرم روی اتفاقاتی که افتاده، مثبت است چون سجادی و خادم کارها پیش می برند و خیلی تلاش می کنند.