به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیرعامل استقلال گفت:اگر نتوانیم رضایت نامه منصوریان را از نفت بگیریم، با چند گزینه خارجی مذاکره می کنیم.
بهرام افشارزاده در گفت و گو با بخش خبری ساعت 13:15 شبکه 3 سیما اظهار داشت: بعد از اینکه با مشکلات خصوصی سازی درباره واگذاری باشگاه همراه شدیم، در حال رایزنی هستیم تا کارهای باشگاه استقلال به سرانجام برسد. با چند مربی داخلی و خارجی مذاکره کردیم. ما مرتیب در حال فعالیت هستیم و انشاالله تا اواخر این هفته یا اواسط هفته آینده همه کارهای باشگاه استقلال اعم از هیات مدیره، کادرفنی و سرمربی را مشخص می کنیم.
وی در خصوص اینکه گفته می شود منصوریان گزینه نهایی استقلال برای سرمربیگری است، افزود: ما یک نامه را برای قنبرزاده ارسال کردیم که آنها اعلام کردند با توجه به نزدیک بودن مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امکان جدایی منصوریان مقدور نیست. حتی به صورت تلفنی نیز با قنبرزاده صحبت کردم. اگر نتوانیم رضایت نامه منصوریان را از نفت بگیریم، با چند گزینه خارجی مذاکره می کنیم.
افشارزاده در پاسخ به این سوال که منصوریان موافقتش را با حضور در استقلال اعلام کرده، گفت: او موافقت ضمنی خود را برای حضور در استقلال اعلام کرده و ما منتظر جواب باشگاه نفت هستیم تا بدانیم که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.