به گزارش پارس به نقل از خبر ورزشی

تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی تبریز همچنان در کشورش و در کنار خانواده خود مشغول استراحت است.
او در همین زمینه، به ما گفت: «دیگر باید آماده سفر به ایران شوم. تعطیلات خوبی را پشت ‌سر گذاشتم و در این مدت توانستم دوستان قدیمی‌ام را ببینم. چند مصاحبه تلویزیونی هم داشتم که محور اکثر آنها، قهرمانی بنفیکا بود. حالا دیگر زمان برگشت به ایران است و آماده کردن تراکتورسازی برای یک فصل بزرگ.» 
از او پرسيديم با اين انگيزه‌اي كه براي بازگشت داريد، مي‌توانيد قول قهرماني در ليگ پانزدهم بدهيد كه گفت: «به عنوان يك مربي حرفه‌اي، ياد گرفته‌ام كه به جاي حرف زدن و قول دادن، تيمم را كنترل و مديريت كنم. صحبت‌هاي بيرون از زمين نمي‌تواند هميشه به واقعيت نزديك باشد مگر اينكه همه چيز طبق برنامه پيش رفته باشد. ما بايد كار انجام دهيم نه اينكه حرف بزنيم. شما يك مربي ديگر در دنياي حرفه‌اي فوتبال را به من نشان بدهيد كه قول قهرماني بدهد. من هيچ قولي به هيچ‌كس نمي‌دهم اما مي‌گويم كه با تمام توانم كار مي‌كنم تا تراكتور را در فصل آينده هم تيمي قدرتمند نگه دارم.»

توني افزود: «تجربه كار در تبريز به من آموخته كه بايد منطقي باشم و هميشه رو به جلو حركت كنم. ما يك تيم خوب و جوان را در فصل گذشته داشتيم و فكر مي‌كنم بايد تيمي بهتر براي فصل آينده داشته باشيم. تيمي كه در هر پست، حداقل دو بازيكن مطمئن و يك بازيكن جوان و بومي داشته باشد. من هم آماده‌ام تا در كنار هواداران، يك تيم قدرتمند را بسازم.»

او در پاسخ به اين سؤال كه آيا ليست بازيكنان خروجي خود را به باشگاه داده يا خير، گفت: «اين موضوع به داخل خانواده برمي‌گردد. ما بايد مشكلات‌مان را خودمان حل كنيم. ليست من زماني كامل مي‌شود كه خودم به تبريز برگردم.» 
اوليويرا در نهايت گفت: «در اين مدت از طريق چند شبكه اجتماعي، با هواداران تراكتورسازي در تماس بودم. جالب اينكه آنها به خاطر من «سبيل» گذاشته‌اند و با سبيل خود عكس گرفته و به عنوان عكس اصلي خود در شبكه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌كنند. اين براي من بسيار لذتبخش است چون حس مي‌كنم به هواداران تراكتورسازي كاملاً نزديك هستم.» /خبرآنلاین