به گزارش پارس به نقل از ایسنا عضو هیات مدیره استقلال با بیان اینکه مخالفت نفتی‌ها با حضور منصوریان در استقلال طبیعی بود، گفت: در حال حاضر ما در استقلال تصمیم‌گیرنده نیستیم و همه چیز بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

منصور پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد کمیته فنی استقلال قرار است درباره انتخاب سرمربی فصل آینده آبی‌ها جلسه‌ تشکیل دهد، گفت: دو هفته است که در جریان وضعیت استقلال نیستم. اگر قرار است کمیته فنی شکل بگیرد باید برنامه‌ آن اعلام شود تا کار آغاز شود. این را می‌دانم که زمان در حال گذشتن است و فرصت برای استقلال از دست می‌رود. از طرفی دیگر به نظرم مخالفت نفتی‌ها با آمدن منصوریان به استقلال، طبیعی بود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مذاکراتش با منصوریان آیا بندی در قرارداد منصوریان وجود دارد که بتواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند، اظهار کرد: واقعا در این باره اطلاعی ندارم و نمی‌دانم که منصوریان می‌تواند قراردادش را فسخ کند یا نه. در این باره چیزی به من نگفته بود.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که با رفتن منصوریان از جمع گزینه‌های استقلال، چه کسی شانس بیشتری برای هدایت این تیم دارد بیان کرد: همان طور که در جریان هستید، همه چیز بر عهده وزارت ورزش و نصراله سجادی است. آن‌ها تصمیم‌گیرنده هستند و من هم مثل شما، منتظرم ببینم که در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. اگر کمیته فنی تشکیل شود، می‌توانم به این سوال جواب دهم اما در حال حاضر تصمیم‌گیرنده، ما نیستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در صورت عدم معرفی هیات مدیره جدید در روزهای آینده، هیات مدیره قبلی استقلال چهارشنبه جلسه‌ای تشکیل دهد، عنوان کرد: در این باره چیزی نشنیده‌ام. اگر قرار به جلسه‌ای باشد حتما به ما می‌گویند. جدا از بحث سرمربی‌گری استقلال، وضعیت اسپانسر تیم هم نامعلوم است که باید آن هم روشن شود. تنها چیزی که مشخص است تلاش افشارزاده برای حل مشکلات فعلی استقلال است. من این تلاش را می‌بینم.

پورحیدری در پایان و در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه بالایش در فوتبال، پاسخ منفی نفتی‌ها به استقلال را چقدر باید جدی به حساب آورد و اینکه کار منصوریان و استقلال قطعا تمام شده است یا نه، گفت: به هر حال باشگاه استقلال به صورت حرفه‌ای نامه فرستاده و آن‌ها پاسخ منفی داده‌اند. منصوریان قرارداد دارد و نفتی‌ها رضایتنامه‌اش را نداده‌اند. با این حال بر اساس تجربه‌ام می‌گویم که هر چیزی احتمال دارد رخ دهد. هر چند که همه چیز منوط به رضایت نفتی‌هاست.