به گزارش پارس به نقل از ایلنا تیم ملی والیبال ایران یکشنبه شب ششمین دیدار خود از لیگ جهانی والیبال را با برتری 3 بر صفر مقابل روسیه قهرمان المپیک لندن به پایان رساند.

به دنبال این پیروزی، مهدی مهدوی، مجتبی میراجانپور و محمدحسن صنوبر به اظهار نظر پرداخته و این پیروزی را ارزشمند توصیف کردند.

مهدی مهدوی پاسور دوم تیم ملی والیبال ایران با تاکید براینکه تیم کشورمان ایران برای کسب نتیجه نیاز به فرصت داشت، گفت: برخی افراد صحبت هایی داشتند که نشان داد درک درستی نسبت به این موضوع ندارند و از خانواده والیبال نیستند.

وی این پیروزی را به مردم ایران تبریک گفت و ادامه داد: شکست روسیه به عنوان قهرمانی المپیک در دو مسابقه متوالی و کسب شش امتیاز کار آسانی نیست. قبل از خروج از ایران گفته بودم که مردم باید صبور باشند تا تیم ایران به نتیجه برسد.

پاسور تیم ملی والیبال افزود: گروه ایران بسیار سخت است و ما چند بازیکن جوان داریم که برای هماهنگی نیاز به زمان داشتند. در ضمن ایران همیشه در بازی های اول تورنمنت مهمی مثل لیگ جهانی با مشکل کار را آغاز می کند.

وی درباره دیدارهای تیم ایران در تهران گفت: بازی با حریفان در تهران راحت تر است زیرا حمایت 12 هزار نفری را خواهیم داشت و قول می دهیم که تمام تلاش خودمان را انجام دهیم.

مجتبی میرزاجانپور نیر اظهار داشت: در دو مسابقه با روسیه همه بازیکنان ایران عملکرد خوبی داشتند و امتیازات ارزشمندی را به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه همه نفرات ایران عملکرد خوبی داشتند گفت: امروز سرویس های خوب و عالی کمک زیادی به ما داشت.

دریافت کننده تیم ایران افزود: آنچه که وظیفه ام بود انجام دادم و با کمک یکدیگر به موفقیت و برتری دست یافتیم.

امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم ایران و روسیه درخصوص بازی های برگشت تیم ایران در تهران گفت : انشاالله با این عملکرد خوب بازی ها را در تهران واگذار نخواهیم کرد.

در ادامه، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران نیز اظهار داشت: تیم ملی والیبال بعد از چهار دیدار به هماهنگی مورد انتظار رسید و دو پیروزی برابر روسیه با تلاش همه بازیکنان به دست آمد.

محمدحسن صنوبر افزود: قبل از آمدن به لیگ جهانی گفته بودم که همه چیز را به زمان بسپارید و ما رفته رفته خوب خواهیم شد.

وی تصریح کرد: امروز معنی فعل خواستن را همه فهمیدند و در ادامه نیز می توانیم بهتر از این هم باشیم چون تیم پتانسیل بالایی دارد.

ملی پوش والیبال ایران گفت: این پیروزی با تلاش همه نفرات کسب شد و امیدوارم در تهران آن نتیجه ای که باید بگیریم، به دست آوریم تا دل مردم را شاد کنیم.

وی در خصوص اینکه برخی تصور داشتند تیم ایران امسال موفقیت نخواهد داشت، گفت: هر چه که باشد روسیه تیم قدرتمندی است و تعدادی از منتقدان کم لطفی کردند و زود قضاوت داشتند. والیبال کار گروهی است و زمان بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار خواهد داد، من قبلا گفتم اگر دو بازی اول را در تهران شروع می کردیم شاید شرایط بهتر بود.